بازدید 2829

ادعای رسانه های فرانسوی:توافقات شخصی گریزمان بامنچستریونایتد

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید با باشگاه منچستریونایتد به توافق شخصی و اولیه رسیده است تا در تابستان 2017 راهی اولدترافورد شود.
کد خبر: ۶۶۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 02 February 2017
شنیده ها از فرانسه حاکی از این است که ستاره اتلتیکو مادرید با سران منچستریونایتد به توافق رسیده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی ،آنتوان گریزمان  ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید  با باشگاه منچستریونایتد به توافق شخصی و اولیه رسیده است تا در تابستان 2017 راهی اولدترافورد شود. این خبری است که شبکه تلویزیونی + Canal - متعلق به کشور فرانسه - در چهارشنبه شب منتشر کرد و خیلی زود بازتاب فراوانی را در رسانه های انگلستان به خود دید. روزنامه های Guardian، Telegraph و Independent نیز این خبر را به نقل از مرجع فرانسوی منتشر کرده اند.
 
از زمان پیوستن آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید، همواره بحث انتقال این بازیکن 25 ساله به منچستریونایتد وجود داشته است. علاقه فراوان او به دیوید بکام، نزدیکی او با پل پوگبا و به خصوص مصاحبه اش درباره اینکه دوست دارد روزی با پوگبا در رده باشگاهی همبازی شود و همچنین توئیت های برادرِ گریزمان - تئو گریزمان - درباره منچستریونایتد، پیوسته این بازیکن را در سال های اخیر به شیاطین سرخ لینک کرده است. سرانجام در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بود که منابع رسمی همچون Sky Sports از تصمیم جدی منچستریونایتد برای جذب آنتوان گریزمان خبر دادند، انتقالی که قرار است در تابستان 2017 صورت گیرد و حدود 85 میلیون پوند (مبلغ بند آزادسازی بازیکن) برای سران یونایتد هزینه داشته باشد. بدین ترتیب، گریزمان ممکن است به دومین بازیکن گران قیمت جهان فوتبال تبدیل شود. انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد با 92/5 میلیون پوند، همچنان گران ترین انتقال فوتبال باقی خواهد ماند.
 ادعای رسانه های فرانسوی:توافقات شخصی گریزمان بامنچستریونایتد
اکنون، طبق آخرین گزارش ها، گریزمان با منچستریونایتد به توافقات شخصی رسیده است. کانال پلاس گزارش داده است که گریزمان احتمالاً به اندازه پل پوگبا - 17/7 میلیون پوند در سال - از منچستریونایتد حقوق خواهد گرفت. برای نهایی شدن این انتقال البته منچستریونایتد هنوز باید با اتلتیکو مادرید مذاکره کرده و به توافق برسد. گریزمان تا سال 2021 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد.
 
انریکه سرزو - رئیس اتلتیکو مادرید - ماه گذشته با اذعان بر این که منچستریونایتد یکی از تیم های فراوانی است که خواهان جذب گریزمان شده اند، قول داد که برای حفظ این بازیکن تمام تلاشش را انجام دهد. با این حال، پرداخت بند آزادسازی گریزمان، قدرت اتلتیکو را برای جلوگیری از انجام این انتقال خواهد گرفت. دیگو سیمئونه - سرمربی اتلتیکو مادرید - در ماه گذشته اذعان کرد که مخالفتی با جدایی گریزمان در تابستان 2017 ندارد و درها را برای خروج این بازیکن باز گذاشت.
 
دیگر نکته حائز اهمیت درباره این انتقال احتمالی، محرومیت اتلتیکو مادرید از انجام هر گونه نقل و انتقال است. هنوز رأی دادگاه درباره ملغی شدن محرومیت اتلتیکو از جذب بازیکن صادر نشده است و در صورتی که تا تابستان آینده همچنان رأیی در این باره صادر نشود، گریزمان در تنگنایی اخلاقی برای ترک باشگاه فعلی اش قرار خواهد گرفت، زیرا اتلتیکو مادرید قادر نخواهد بود جای او را با هیچ بازیکن دیگری پر کند. گفتنیست گریزمان در مراسم بهترین های فیفا در سال 2016 به همراه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در جمع 3 بازیکن برتر جهان قرار گرفت.
 ادعای رسانه های فرانسوی:توافقات شخصی گریزمان بامنچستریونایتد
منچستریونایتد پس از 4 تجربه ناموفق در اعطای شماره 7 با ارزش این باشگاه به مایکل اوون، آنتونیو والنسیا، آنخل دی ماریا و ممفیس دیپای؛ امیدوار است آنتوان گریزمان - که از قضا شماره 7 سابق منچستریونایتد [دیوید بکهام] را به عنوان اسطوره فوتبالی اش معرفی می کند - بتواند بار دیگر شکوه را به این پیراهن باز گرداند. با جدایی دیپای و پیوستن او به لیون، در حال حاضر این شماره در منچستریونایتد بدون صاحب مانده است.
 
گفتنیست گریزمان در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید در جام حذفی اسپانیا و در برابر بارسلونا، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدها را برای جبران شکست 1-2 تیمش زنده نگه دارد. دیدار برگشت، روز نوزدهم بهمن در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر