بازدید 1958

ماتیس لحن بیانیه ضدایرانی فلین را ملایم‌ کرد

به دنبال انتشار بیانیه ضدایرانی مشاور امنیت ملی ترامپ، یک سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا گفت رئیس پنتاگون لحن این بیانیه را ملایم کرده است.
کد خبر: ۶۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 02 February 2017
 به دنبال انتشار بیانیه ضدایرانی مشاور امنیت ملی ترامپ، یک سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا گفت رئیس پنتاگون لحن این بیانیه را ملایم کرده است.
 

به گزارش تسنیم، یک سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا که مسئول عملیات‌های این کشور در خاورمیانه است با اشاره به بیانیه مایکل فلین مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران گفت: ما این بیانیه را دیده بودیم. این امروز هنوز در سطح سیاست ماست و منتظریم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. از ما خواسته نشده هیچگونه تغییر عملیاتی در منطقه انجام دهیم. 

به گفته این سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در پی قرائت بیانیه فوق هیچ تغییری در سطح نیروهای ارتش آمریکا در منطقه یا هر گونه استقرار نیروهای اضافی فوری صورت نگرفته است.

بر اساس این خبر، پنتاگون از قبل از محتوای بیانیه فلین آگاهی داشته و جیمز ماتیس وزیر دفاع موفق شده تا لحن فلین درباره ایران را از نسخه اولیه آن نرم تر کند.

هنگامی که فلین در حال خواندن بیانیه خود بود ماتیس در راه سفر به آسیا برای دیدار رسمی از ژاپن و کره جنوبی بوده است.

مشاور امنیت ملی دولت ترامپ طی بیانیه‌ای گفته بود آزمایش موشکی ایران خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

مشاور امنیت ملی ترامپ تصریح کرد که دولت آمریکا بعد از آزمایش‌های موشکی ایران، «از همین امروز ایران را تحت نظر قرار خواهد داد.»

وی مدعی شد پرتاب موشکی ایران جان آمریکایی‌ها را در خطر قرار داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان