بازدید 2467

بازداشت همراهان امیر قطر در پاکستان

نیروهای مرزی پاکستان ۱۶ نفر از همراهان امیر قطر را در مرکز ایالت بلوچستان این کشور بازداشت کردند.
کد خبر: ۶۶۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 02 February 2017
 نیروهای مرزی پاکستان ۱۶ نفر از همراهان امیر قطر را در مرکز ایالت بلوچستان این کشور بازداشت کردند.

به گزارش تسنیم، منابع امنیتی پاکستان اعلام کردند که 16 تن از همراهان امیر قطر را در شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان این کشور بدلیل قانون شکنی بازداشت کرده‌اند.

این افراد زمانی از سوی نیروهای مرزی پاکستان بازداشت شدند که از توقف در ایست بازرسی سرباز زدند و با شکستن موانع پا به فرار گذاشتند.

منابع امنیتی پاکستان به «داون نیوز» گفته‌اند گروهی از افراد وابسته به حاکم قطر برای شکار هوبره به  منطقه «مشکیل» در حال سفر بودند و با نادیده گرفتن ایست بازرسی و شکستن موانع برای فرار تلاش کردند اما توسط نیروهای مرزی این کشور بازداشت شدند.

این افراد که محل شکار را برای امیر قطر آماده می‌کردند، سه نفر از آنها اتباع بنگلادش هستند و 13 نفر از آنها هم پاکستانی هستند ولی هیچ تبعه قطری در میان آنها نیست.

قرار است در روزهای آینده امیر قطر و اعضای خانواده شاهی برای شکار به این منطقه سفر کنند.

با این وجود در گذشته نیز برخی از رسانه‌ها گزارش‌های حاکی بر سوءاستفاده جنسی شاهزادگان «دوحه» از دختران کم سن پاکستانی را منتشر کردند.

چندی است اعتراضات مردم پاکستان نسبت به حضور شاهزادگان قطری به شدت افزایش یافته اما دولت این کشور توجهی به این مخالفت‌ها ندارد.

دولت نواز شریف علیرغم فشارهای فراوان احزاب و نهادهای سیاسی و اجتماعی، بار دیگر برای این شاهزادگان عرب مجوز کشتار پرندگان کمیاب را صادر کرده است.

به نظر می رسد روابط سیاسی نخست وزیر پاکستان با قطر دلیل اصلی حمایت دولتمردان پاکستان از این شاهزادگان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار