بازدید 2808
۱

لیگ برتر والیبال؛ سرمایه،باز هم مچ پیکان را خواباند

با این برد بانک سرمایه با ۲۰ برد و ۵۵ امتیاز صدرنشین باقی ماند و پیکان هم با ۱۸ برد و ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 01 February 2017
مهم ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر والیبال با برتری بانک سرمایه و تثبیت جایگاه این تیم در صدرجدول همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، در مهم ترین بازی هفته پابانی لیگ برتر والیبال دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری بانک سرمایه و صدرنشینی این تیم در پایان بیست و دو هفته رقابت همراه شد.

محمودی، عبادی پور، ژیگادلو،  قائمی، موسوی، غلامی و ظریف با مربیگری مصطفی کارخانه برای بانک سرمایه و معروف، مصطفی وند، نظری افشار، غفور، غلامی و چپلی با مربیگری پیمان اکبری برای پیکان بازی را آغاز کردند.

این دیدار با ۳ پوئن پیاپی بانک سرمایه آغاز شد اما مسعود غلامی با زدن توپ به دست موسوی و بیرون رفتن آن امتیاز اول را برای پیکان به دست آورد. در ادامه هم برتری از آن بانک سرمایه بود و کار را قدرتمندانه تر ادامه دادند و ۸ بر ۳ پیش افتادند. دفاع غلامی و غفور باعث شد پیکان امتیاز نهم را به دست بیاورد و بازی ۱۱ بر ۹ شود. محمد موسوی از خط سرویس امتیاز مستقیم گرفت و بازی ۱۸-۱۳ به نفع بانک سرمایه شد.

لیگ برتر والیبال؛ سرمایه،باز هم مچ پیکان را خواباند

پیکانی ها امتیازهای عقب افتاده را به خوبی جبران کردند و سعید چپرلی هم موفق شد از خط سرویس امتیاز مستقیم بگیرد و بازی ۱۸-۱۷ به نفع بانک سرمایه شود. با کم شدن اختلاف امتیازها کارخانه درخواست وقت استراحت کرد.
در حالی که داور بازی امتیاز ۲۰ را به بانک سرمایه داد و بازی ۲۰-۱۸ شد بازیکنان پیکان در خواست ویدئو چک کردند و با تایید آن بازی به تساوی ۱۹-۱۹ رسید.

اشتباه ژیگادلو در دادن پاس به شهرام محمودی باعث شد توپ در زمین بانک سرمایه بخوابد و بازی ۲۱-۲۰ به نفع پیکان شود. دو تیم تا امتیازهای پایانی نزدیک به هم پیش رفتند و در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵-۲۳ به نفع بانک سرمایه پایان رسید. اسپک بی دقت شاهسوند برای پیکان باعث شد این تیم ست اول را از دست بدهد.

در ست دوم این بازی دو تیم برابر پیش رفتند. فرهاد نظری افشار موفق نشد روی پاس زیبای سعید معروف امتیاز ها را به تساوی بکشاند و با برخورد توپ او به دست مدافعان بازی ۸ بر۶ به نفع بانک سرمایه شد.در ادامه بی دقتی های بازیکنان پیکان تهران ، بانک سرمایه از این موضوع استفاده کرد و برتری خودش را بیشتر کرد و بازی ۱۷-۱۲ شد.
در حالی که بانک سرمایه ۲۱-۱۹ پیش بود سرویس امیر غفور با دریافت بد بازیکنان حریف به بیرون رفت وبازی ۲۰-۲۱ شد.

در ادامه و در اعتراض بانک سرمایه به رای داور سعید معروف که روی نیمکت بود وارد زمین شد و بازهم نظر خود را به داور گفت. این رفتار معروف با خنده او و پیکان اکبری همراه شد.
بانک سرمایه ۲۴-۲۳ از پیکان پیش بود و تنها یک امتیاز برای برد ست دوم احتیاج داشت اما نظری افشار موفق شد بازی را به تساوی برساند و برخورد توپ محمودی به تور باعث شد پیکان ۲۵-۲۴ پیش بیفتد و در آستانه پیروزی در این ست باشد. این ست نزدیک و دیدنی در نهایت۳۰-۲۸ به نفع پیکان به پایان رسید.

در ست شوم نیز دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در ادامه بازهم بانک سرمایه اختلاف امتیاز خود را به ۳ رساند و بازی ۱۵-۱۲ شد. اسپک فرهاد نظری افشار بازی را در امتیاز ۱۷ به تساوی کشاند تا به مانند دو ست قبل بازی در امتیاز های پایانی حساس شود.
چپرلی بازیکن جوان پیکان ۲ امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان آورد و بازی ۲۴-۲۲ به نفع پیکان شد. در ادامه بازی خوب این بازیکن در کنار هم تیمی هایش باعث شد ست سوم ۲۵-۲۲ به نفع پیکان به پایان برسد و این تیم در ست شماری دو بر یک پیش بیفتد.

در ست چهارم نیز روال به مانند ست های گذشته بود. بانک سرمایه به مرور اختلاف امتیاز خود را زیاد کرد و بازی ۱۲ بر ۸ شد. برخلاف ست های قبل این بار بانک سرمایه دقت زیادی انجام داد تا در امتیازهای پایانی پیکان نزدیک این تیم نشود و بازی ۲۱-۱۶ به نفع بانک سرمایه شد.
در نهایت هم این ست ۲۵-۱۹ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید تا با کسب دو امتیاز این مسابقه و با توجه به نسبت ست بهتر صدرنشینی خود را در پایان دور مقدماتی لیگ قطعی کرد.

در ست پنجم این دیدار بانک سرمایه ۴ بر یک پیش افتاد اما بازی خیلی زود به تساوی ۴-۴ رسید. در این ست پیکان تهران زودتر از حریف به امتیاز هشت رسید.در نهایت این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید تا در مجموع بازی ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه شود.

 با این برد بانک سرمایه با ۲۰ برد و ۵۵ امتیاز صدرنشین باقی ماند و پیکان هم با ۱۸ برد و ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

تیم های شهرداری ارومیه و سایپا هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.با توجه به اینکه تیم های پنجم تا هشتم جدول رده بندی هنوز مشخص نشده است و باید بعد از بازی های عقب افتاده رده بندی تعیین شود تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا برای شناخت حریفانشان در پلی آف باید منتظر بمانند. البته تیم های کاله و خاتم نیز صعودشان به پلی آف قطعی شده اما رده آن ها مشخص نیست.

تیم های عمران ساری، شهرداری تبریز، پارسه و صالحین ورامین برای کسب دو سهمیه پلی آف تلاش می کنند.
مایدا چیچیچ، ایگور کولاکوویچ، سعید درخشنده؛ امیر خوش خبر و محمود افشاردوست نیز در سالن حاضر بودند.مهدی طارمی و محسن مسلمان بازیکنان تیم پرسپولیس از دیگر نفرات حاضر در سالن بودند.
 
نتایج کامل هفته پایانی مقدماتی لیگ برتر والیبال:
سایپا تهران ۳ – شهرداری تبریز صفر
پیکان تهران ۲ – بانک سرمایه ۳
شهرداری اراک صفر – پارسه تهران ۳
هاوش گنبد یک – کاله مازندران ۳
صالحین ورامین صفر – خاتم اردکان  ۳
سازمان عمران ساری – شهرداری ارومیه (ناتمام)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میدونم پیغاممو منتشر نمیکنید ولی خبر جنجال بازی ارومیه و ساری رو هم لطفا بدون اغماض منتشر کنید البته میدونم اگر این اتفاقها و توهین ها اگه توی ارومیه بود الان با اب و تاب تعریف میکردین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار