بازدید 3626
نشست خبری

منصوریان:پرسپولیس؟ازشب تا صبح با السد فکر می کنم

باید 19 بهمن با تیم ژاوی بازی کنیم که نیاز به تعریف من ندارد. امیدوارم شرایط پیش بیاید که از بازیکنان جدید استفاده کنیم، در غیر این‌صورت بازیکنان جوان ما باید نماینده ملت‌مان باشند و به خوبی در این بازی ظاهر شوند. پیش‌تر از اینکه به بازی با پرسپولیس فکر کنیم، به بازی آسیایی‌مان فکر می‌کنیم
کد خبر: ۶۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 01 February 2017
علیرضا منصوریان در پایان دیدار با ماشین‌سازی که با پیروزی 3 بر صفر استقلال همراه بود در نشست خبری گفت: اگر بازیکنان جوان ما خوب بازی می‌کنند، به این دلیل است که بزرگ‌ترها راه را برای آنها باز کرده‌اند. تشکر می‌کنم از مسئولان باشگاه که صبر کردند تا به این روزها برسیم. همچنین باید بگویم بازی سختی داشتیم و گفته بودم ماشین‌سازی تیم خوبی است. ما خوب بازی را مدیریت کردیم تا به خواسته‌های‌مان برسیم. با تمام قوا حاضر شدیم که برنده باشیم. با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم خوبی تشکیل داده‌ایم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بهتر بود این بازی کمی زودتر و حدود 14 یا 14:30 برگزار می‌شد، چون از همان موقع تا آغاز بازی ما برف نمی‌آمد. برای تعیین زمان بازی‌ها باید شرایط شهرها را هم در نظر گرفت. برای تیم ماشین‌سازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم که از شهر تبریز که قطب فوتبال ایران است، تیم خوبی دارد. امیدوارم آنها با کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارند در لیگ بمانند. امیدوارم اتفاق خاصی برای این تیم رخ ندهد تا ماشین سازی در لیگ بماند.

منصوریان در خصوص اینکه هوای تبریز بسیار سرد بود و در این شرایط تیم‌ها چگونه بازی کردند، گفت: هوا به قدری سرد بود که فکر می‌کنم در اواسط بازی دمای هوا به منفی 9 درجه هم می‌رسید.

منصوریان:پرسپولیس؟ازشب تا صبح با السد فکر می کنم

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل السد و پس از آن برگزاری دربی پایتخت، گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص هر مسئله‌ای صحبت کنم، فکر می‌کنم باید بگویم ما بازی سختی هفته آینده با السد خواهیم داشت و باید حافظ منافع ایران باشیم. باید رنگ آبی پرچم ما پشت پرچم سه رنگ ایران قرار بگیرد. ما شرایطی سختی در این چند وقت داشتیم و سه بازیکن آماده خود را نتوانستیم در نقل‌وانتقالات در اختیار بگیریم و از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم. با این حال خوشحالم که بازیکنان جوانم خیلی خوب بازی می‌کنند. البته نمی‌توانستیم چشم‌مان را روی بازیکنان جدیدمان هم ببندیم. ما با برنامه روزبه چشمی را از لیست حذف کردیم و برنامه داشتیم او در نیم‌فصل دوم به لیست‌مان اضافه شود. امروز هم او باید به ما کمک می‌کرد.

سرمربی استقلال با اشاره به ناراحتی هواداران از ممنوعیت فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات، اظهار داشت: هواداران هم بدانند اگر ناراحتی آنها هزار باشد، ناراحتی ما 10 هزار است. امیدمان این است که فیفا به یاری خدا ادله ما و کمیته انضباطی‌مان را بپذیرد تا محرومیت ما از جذب بازیکن تعلیق شود. ما مسیر سختی در پیش داریم. باید 19 بهمن با تیم ژاوی بازی کنیم که نیاز به تعریف من ندارد. امیدوارم شرایط پیش بیاید که از بازیکنان جدید استفاده کنیم، در غیر این‌صورت بازیکنان جوان ما باید نماینده ملت‌مان باشند و به خوبی در این بازی ظاهر شوند. پیش‌تر از اینکه به بازی با پرسپولیس فکر کنیم، به بازی آسیایی‌مان فکر می‌کنیم تا موفق باشیم.

وی در واکنش به این سؤال که «آیا استقلالی که امروز بازی کرد همان تیم مورد انتظار شماست و آیا این تیم می‌تواند در دو بازی سخت مقابل السد و پرسپولیس موفق باشد؟»، خاطرنشان کرد: لطفا نگویید که ما فقط دو بازی سخت پیش رو داریم، بلکه ما بهمن‌ماه و بعد از آن اسفند سختی را پیش رو خواهیم داشت. در حال حاضر دو بازی سخت مقابل السد و پرسپولیس در انتظارمان است و بعد از آن باید به مصاف ذوب‌آهنی برویم که شاکله تیمی خیلی خوبی دارد و جزو مدعیان است. من فقط امیدوارم بتوانیم این مسیر رشدمان را همچنان ادامه دهیم. ما تیمی داریم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان، این تیم مسیر خودش را به خوبی در حال طی کردن است. من امیدوارم بتوانیم با این نفرات جوان فصل جدیدی را برای استقلال رقم بزنیم تا این تیم در سال‌های آینده بتواند از بازیکنان جوان خود نهایت استفاده را ببرد، خوبی این تیم این است که حتی می‌تواند آینده فوتبال ایران را هم رقم بزند و من بابت این قضیه خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم همانطور که خسرو حیدری گفته ما به معدن طلا رسیده‌ایم، این اتفاق رخ داده باشد.

انصاری را به راحتی به دست نیاوردیم که بخواهیم به آسانی او را از دست بدهیم
منصوریان در پاسخ به این سؤال که «آیا جابر انصاری قرار است به گسترش فولاد بپیوندد؟»، تأکید کرد: نه، جابر انصاری بازیکن ماست. جابر بازیکن بسیار مهمی برای استقلال به حساب می‌آید که از بد حادثه او و مگویان دچار مصدومیت شدند. ما جابر را به راحتی به دست نیاوردیم که بخواهیم به آسانی او را از دست بدهیم. در حال حاضر مشکل اصلی مالی است. من ضمن تشکر از اسپانسر تیم‌مان از آنها می‌خواهم در این روزهای سخت بیشتر از ما حمایت کنند.

منصوریان در ادامه در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در پاسخ به این پرسش که امین حاج‌محمدی با وساطت مهدی رحمتی به سمت نیمکت استقلال آمد و به نظر می‌رسد هنوز دلخوری‌هایی دارد، تصریح کرد: ما حاج‌محمدی را دوست داریم. او بازیکن ما بوده است. احساس می‌کنم او از ما گله دارد و در مصاحبه‌هایی که کرده بود گفته نشستن من بیرون از زمین فنی نیست. به هر حال با تمام اینها او چندین سال بازیکن ما بوده و او را دوست داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار