بازدید 4148

ثبت‌نام ۱۳۷۰ کارگر پلاسکو برای بیمه بیکاری

کد خبر: ۶۶۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 01 February 2017
مدیر کل کار استان تهران با اشاره به ثبت نام ۱۳۷۰کارگر بیکار شده پلاسکو برای دریافت بیمه بیکاری، از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای پرداخت بیمه بیکاری به این افراد خبر داد.

حاتم شاکرمی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت ثبت نام کارگران بیکار شده ساختمان پلاسکو گفت: ثبت نام برای برقراری بیمه بیکاری برای کارگران ساختمان پلاسکو همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا دیروز ۱۳۷۰ نفر از کارگران این مجمتع برای استفاده از مزایای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۷۴۵ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که با استفاده از ظرفیت‌های قانون بیمه بیکاری به تناسب سابقه خود از مزایای مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: از تعداد ۱۳۷۰ کارگری که تا کنون در شعبه ۲۶ تامین اجتماعی ثبت نام کرده اند ۴۴۰ نفر فاقد بیمه هستند که بر اساس مصوبه ۶ بهمن ماه هیأت دولت، به مدت ۴ ماه مشمول بیمه بیکاری می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران افزود: علاوه بر این حدود ۱۸۰ نفر نیز دارای بیمه اختیاری و خویش فرما هستند که این افراد نیز مانند افراد فاقد بیمه می‌توانند به مدت ۴ ماه بیمه بیکاری دریافت کنند.

شاکرمی در پاسخ به این سوال که چه میزان اعتبار برای پرداخت بیمه بیکاری کارگران پلاسکو در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل مصوبه هیأت دولت برای پرداخت بیمه بیکاری این کارگران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس آماری که اتاق اصناف به ما ارائه داده مجموعه کارگران و کارفرمایان ساختمان پلاسکو حدود ۲۷۰۰ نفر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان