بازدید 1859
بادامچیان در محل سخنرانی تاریخی امام(ره) در بهشت‌زهرا:

آیت الله هاشمی گفت به کسی رأی دهید که در خط ولایت باشد

عضو شورای مرکزی مؤتلفه با ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز حیاتش، گفت: آیت‌الله هاشمی گفت اگر می خواهید مشکلات حل شود به کسی رأی دهید که در خط ولایت باشد.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 01 February 2017
به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز در آئین بزرگداشت سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در محل جلوس ایشان در بهشت‌زهرا (س) با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران عزیز ما گرفتار تبهکاران مزدوران استکبار بود، اظهار داشت: ایران در آن دوران کشوری فقیر و بدهکار بود که پنج میلیارد دلار تنها به آمریکا بدهی داشت که در بیانیه الجزایر حل شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی حتی یک دلار بدهی عقب افتاده نداریم.

وی با بیان اینکه ایران در آن زمان زیر سلطه استعماری انگلیس، آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها بود، گفت: مأمور عالی‌رتبه MI۶ انگلیس در کنار شاه، به او دستور می‌داد و شاه هم باید اطاعت می‌کرد یا سازمان جاسوسی سیا هر ۴۵ روز یکبار دفترچه دستورالعمل به شاه می‌داد که وی هم باید در نهایت ذلت، آن را اجرا می‌کرد.

بادامچیان با اشاره به خفقان رژیم شاه عنوان کرد: ملت ایران هر زمان می‌خواست که اظهارنظر کند، باید گرفتار فیضیه‌ها، ۱۵ خرداد، کشتار ۱۷ شهریور و سینما رکس آبادان می‌شد، اما امروز ملت ایران با آزادی در انتخابات شرکت می‌کند و افتخار می‌کنیم که پس از گذشت ۳۷ سال، ۳۴ میلیون زن و مرد در انتخابات‌های گذشته با اطمینان از اینکه رأی‌شان به حساب می‌آید و به حساب آمده، پای صندوق‌ها حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز در نهایت آزادی، مناظره و گفتگو می‌کند، تصریح کرد: ملت ایران مستقل است به گونه‌ای که اگر در نسل گذشته شایع بود اگر سیبی بخواهد از درخت بیفتد، باید اجازه‌اش از انگلیس گرفته شود، اما امروز نخست‌وزیر این کشور در خلیج‌فارس می‌رود و خطاب به سران کشورهای عربی می‌گوید ما می‌خواهیم از شما در برابر ایران حمایت کنیم و ایران برای شما یک خطر است؛ این در حالی است که ملت‌های منطقه، ایران را برای خود پناهگاه می‌دانند.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: در این میان مزدورانی هستند از ایران آزاد نمی‌ترسند، بلکه از خیزش ملت‌هایشان که بر اثر انقلاب اسلامی ما بیدار شده‌اند، هراس دارند و بر اساس همین، نخست‌وزیر انگلیس آمده و به اقتدار و نفوذ ایران اعتراف کرده است.

بادامچیان در همین باره تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و انگلیس هم چنین است و او هم نمی‌تواند غلطی مرتکب شود». در جریان انتخابات آمریکا شاهد بودید که نامزدهای ریاست جمهوری تمام دغدغه‌شان در استکبار جهانی پیرامون ایران بود و آن کشوری که ۴۵ صفحه به شاه دفترچه می‌داد و شاه هم ذلیلانه قبول می‌کرد، امروز از ایران هراس دارد.

وی با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای مسلح ما امروز افتخار منطقه و کمک‌کار آزادیخواهان هستند، گفت: همه کشتی‌ها از نیروی دریایی ما احساس امنیت می‌کنند و اگر داریوش می‌گفت که نیزه دلاورمردان پارسی از دریاها گذشته، اقتدار نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ولایی امروز به دریاها اطمینان می‌دهد.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد، تصریح کرد: اوباما زمانی می‌گفت که همه گزینه‌ها روی میز است، اما آن روزی که برجام در حال امضا بود، اظهار داشت که ما راهی جز این نداشتیم، چرا که در غیر این صورت باید به ایران حمله می‌کردیم، اما تمام ارتشی‌های ما می‌گویند که امکان حمله به ایران وجود ندارد.

بادامچیان با بیان اینکه دشمنان در زمان رژیم طاغوت، نفت ما را غارت می‌کردند، گفت: از میان ۶.۵ میلیون بشکه نفت تولیدی، تنها ۳۰۰ هزار بشکه برای ما بود و بقیه بر اساس قرارداد کنسرسیوم بعد از کودتای ۲۸ مرداد به هلند، انگلیس، آمریکا و بقیه کشورها می‌رسید.

وی با بیان اینکه امروز گرانی، رکود و ناهمواری‌هایی پیش‌رو داریم، گفت: ما باید امروز یک جامعه نمونه اسلامی و مانند دولت رجایی، دولت کریمه داشته باشیم. رجایی می‌گفت چرا باید نخست‌وزیر و وزرا بیشتر حقوق بگیرند. رجایی بر همین اساس حقوق وزرا از ۲۰ هزار تومان دوران رژیم طاغوت که بازرگان هم آن را می‌گرفت، به ۴۶۰۰ تومان رساند. همچنین رجایی به نعمت‌زاده و نوربخش می‌گفت که شما پدرانتان پولدار هستند؛ پس برای چه می‌خواهید از بیت‌المال پول بگیرید؟

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی ادامه داد: رجایی این پول‌ها را نداد؛ اما ۸۰ هزار تومان ماهانه به پیرزن و پیرمرد روستایی در گوشه و کنار کشور تقدیم می‌کرد.

بادامچیان با طرح این سؤال که راه‌حل چنین مشکلاتی چیست؟ اظهار داشت: باید با وحدت کامل و در خدمت ولایت‌فقیه و در خط فقاهت، دست به دست هم بدهیم تا انشاءالله در انتخابات آینده کسی را انتخاب کنیم که دقیقاً در خط ولایت، فقاهت و تمام ارزش‌های الهی باشد تا بشود از این شرمندگی خارج شویم که فردی ۵۷ میلیون تومان حقوق و مزایا بگیرد و بعد منصوبش بگوید که حقش بوده است.

وی در پایان اظهارات خود با ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز حیاتش، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز زندگی‌شان در جلسه کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص که چیت‌چیان، محسن رضایی و باهنر هم حضور داشتند، به صراحت گفت که اگر می‌خواهید مشکلات برجام، کشور و ملت حل شود، باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که دقیقاً در مسیر رهبری و ولایت باشد.
منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل