بازدید 2627

دستور ضد ایرانی ترامپ مسئله حیاتی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی نشست ویژه کمیسیون در خصوص بررسی آزمایش موشکی و اقدامات ترامپ را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 01 February 2017
جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست ویژه امروز صبح (چهارشنبه 13 بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: نشست امروز صبح  با دعوت سردار قاضی زاده از فرمانده سپاه موشکی، تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه، معاونین وزارت  اطلاعات و سایر دستگاه ها برگزار شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  بحث تهدید‌های موشکی و اقدامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را مورد  بررسی قرار دادیم، همچنین اقدامات ضد ایرانی ترامپ در ممنوعیت ورود شهروندان ایران و هفت کشور دیگر که در راستای ایران هراسی و اسلام هراسی شکل گرفته است بررسی شد.

 وی گفت: همه اعضای کمیسیون فعالانه نظر دادند و تصمیم بر این شد بیانیه ای تهیه و به امضای نمایندگان برسد تا در صحن علنی قرائت شود.

این نماینده بیان کرد: در این بیانیه از نیروهای مسلح و رئیس جمهور درخواست خواهد شد که سریعا براساس چارچوب نیروهای مسلح رزمایش های موشکی با اقتدار برگزار شود، همه ساله مردم شاهد این رزمایش ها بودند اما مدتی است که این موضوع کاهش یافته که باعث نگرانی اعضا کمیسیون امنیت شده است.

کریمی قدوسی در خصوص اقدامات ترامپ اظهار داشت: در این رابطه قرار شد در همین بیانیه مواضع نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام ترامپ صورت بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: البته جمع بندی اعضای کمیسیون این بود که آمریکا درگیر شکاف و فتنه های عمیق داخلی هستند و این اقدامات به منزله رفع مسائل داخلی عنوان کردند بنابراین خیلی مسئله حیاتی و خاصی تشخیص ندادیم، آمریکا درگیری های جدی دیگری دارد اما لابی صهیونیستی تلاش دارد همچنان ایران هراسی را روی میز ترامپ بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها