بازدید 2537

کنگره آمریکا هیچ‌گاه دست ترامپ را برای حمله نظامی به ایران باز نمی‌گذارد

رئیس کمیسیون شوراها معتقد است گرچه کنگره آمریکا همواره موافق تشدید تحریم‌ها علیه ایران بوده اما به خاطر منافع آمریکا هیچ‌گاه دست ترامپ را برای حمله نظامی به کشوری باز نمی‌گذارد.
کد خبر: ۶۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 01 February 2017
محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به ارائه طرحی به کنگره آمریکا مبنی بر اجازه تام به رئیس جمهور این کشور جهت حمله نظامی به ایران درصورت احساس خطر از جانب سلاح‌های هسته‌ای بدون نظارت کنگره، گفت: فضای جدیدی که در آمریکا ایجاد شده بیشتر شبیه حالت طنز در قاعده جهان دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکا با طرح های جنگ طلبانه نمی تواند در برابر جامعه جهانی و سازمان ملل متحد که نسبت به صلح جهانی و یکپارچگی کشورها حساس هستند، پاسخگو باشند.

وی افزود: ترامپ بعد از تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری کاخ سفید اقدام به ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور دیگر به آمریکا کرد که این نشان می دهد آمریکا تهی از تفکرات بین المللی است.

کولیوند همچنین ادامه داد: از این رو در این زمینه نیز اگر کنگره بخواهد به طرح این دموکرات رأی دهد نشان می دهد آمریکا به جای اینکه فردی را که قصد تخریب تمام دنیا را دارد مهار کند دست او را باز می گذارد از این کنگره هیچگاه این کار را نمی کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه کنگره نسبت به برجام ان قلت هایی داشته و با تشدید تحریم علیه ایران موافق است اما هیچ گاه به باز گذاشتن دست ترامپ برای حمله نظامی به ایران رأی نمی دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر