بازدید 7020
۳

كشف جسد مرد ناشناس در انتهاي بزرگراه خرازي

کد خبر: ۶۶۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 01 February 2017
مأموران پليس، جسد مرد ناشناسي را در انتهاي بزرگراه شهيد خرازي كشف كردند كه به طرز مرموزي به قتل رسيده بود. تحقيقات درباره اين حادثه پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني از سوي مأموران آغاز شد.
 
به گزارش جوان، ساعت 8 صبح ديروز مأموران كلانتري 181 عوارضي تهران با تماس شهروندي از كشف جسد مرد جواني در انتهاي بزرگراه با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد مردي حدوداً 35 ساله روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي به كام مرگ رفته و جسدش در آن محل رها شده بود. مردي كه موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: در حال رانندگي در بزرگراه شهيد خرازي بودم كه جسم مشكوكي در حدود 100 متري كنار بزرگراه نظرم را به خود جلب كرد.

كنجكاو شدم و خودروام را متوقف كردم و به طرف جسم مشكوك رفتم كه با جسد مردي روبه‌رو شدم و بلافاصله با مأموران تماس گرفتم. پس از اعلام اين خبر قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران همراه كارآگاهان تشخيص هويت در محل به تحقيق پرداختند. در حالي كه پزشكي‌قانوني در نخستين معاينات در محل حادثه، علت مرگ مرد جوان را خفگي ناشي از فشار بر عناصر حياتي گردن اعلام كرد. بررسي‌ها نشان داد مرد جوان كه لباس و كفش بيرون به تن داشت در مكان ديگري به قتل رسيده بود و عامل يا عاملان حادثه جسد وي را به اين مكان منتقل و رها كردند.
 
همچنين مأموران در بررسي جسد هيچ اوراق هويتي از مرد جوان پيدا نكردند. بنابراين جسد به دستور قاضي منافي‌آذر براي شناسايي هويت و مشخص شدند، علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

مأموران پليس تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي عامل يا عاملان قتل مرد جوان آغاز كرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا بیامرزه.خدا به خانوادهاش که برای زیارت به کربلا رفته بودند،صبر بدهد.پنجشنبه خانواده اش خبردار شدن
خدا رحمتش کنه و به خونواده اش صبر بده.
از پلیس می خواهیم که با جدیت به دنبال قاتلین و مسببین این حادثه دلخراش باشن. و از مقامات قضایی تقاضا داریم که قاتلین رو به سزای اعمال وحشیانه شون برسونن.
خدا رحمت کنه.خدا به شما و خانوادش صبر بده اقا محمد.از اشناهاتون بودن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر