بازدید 8900
۲
بعد از دستور ترامپ

گرفتاری 3 ایرانی در ترانزیت فرودگاه وین

در حالی که دستور ضد مهاجرتی دولت دونالد ترامپ مشکلاتی برای تعدادی از اتباع جمهوری اسلامی ایران در کشور اتریش ایجاد کرده است، سفارت ایران برای حل مشکلات این هموطنان در تلاش است.
کد خبر: ۶۶۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 31 January 2017
در حالی که دستور ضد مهاجرتی دولت دونالد ترامپ مشکلاتی برای تعدادی از اتباع جمهوری اسلامی ایران در کشور اتریش ایجاد کرده است، سفارت ایران برای حل مشکلات این هموطنان در تلاش است.

به گزارش ایرنا از وین، مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین با آگاهی از مشکلات ایجاد شده برای شهروندان ایرانی در فرودگاه بین المللی وین در پی دستور اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، با اعزام نماینده ای به فرودگاه وین تلاش کرد در راستای وظایف ذاتی خویش مبنی بر ارائه تسهیلات کنسولی به شهروندان ایرانی در شرایط حساس کنونی اقدامات لازم را بعمل آورد.

ارتباط مستمر با مسئولین شرکت هواپیمایی اتریش ایر و فرودگاه بین المللی وین با هدف یافتن راه حلی برای خروج از بن بست موجود و همچنین فراهم نمودن زمینه اقامت کوتاه مدت شهروندان ایرانی در بخش ترانزیت فرودگاه وین با همکاری هواپیمایی اتریش با توجه به اینکه این افراد روادید ورود به کشور اتریش را نداشتند، از جمله اقداماتی است که سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین برای حل مشکلات هموطنان در فرودگاه وین در دستور کار داشته است.

همچنین تماس تلفنی با خانواده های آنها با هدف حفظ و تقویت روحیه و کمک به برطرف شدن مشکل انها از جمله اقدامات دیگر سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین بوده است.

به گزارش ایرنا، سه تن از اتباع جمهوری اسلامی ایران چند روزی است در محدوده ترانزیت فرودگاه وین گرفتار شده وبه علت قانون جدید دولت ترامپ قادرنیستند این فرودگاه را به مقصد آمریکا ترک کنند.

ترامپ روز جمعه فرمان اجرایی به امضا رساند که بر اساس آن ورود شهروندان هفت کشور ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن به آمریکا به مدت دست‌کم 90 روز متوقف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بابا جان ویزا و تحریم و غیره و ذالک که فقط کاغذ پاره است باید اب را جایی ریخت که میسوزد
مرگ برامریکامیگی وپشت مرزش التماس ؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس