بازدید 2668

عملکرد اورژانس در حادثه پلاسکو راضی کننده بود

کد خبر: ۶۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 31 January 2017
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق گزارش این کمیسیون در مورد حادثه پلاسکو سازمان اورژانس کشور وظایفش را به خوبی انجام داده و ما از حضور به موقع اورژانس در این حادثه راضی هستیم.

محمد نعیم امینی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح گزارش کمیسیون بهداشت درباره حادثه پلاسکو گفت:‌ رئیس مجلس سه کمیسیون بهداشت، عمران و اجتماعی را برای بررسی حادثه پلاسکو مامور کرد که کمیسیون بهداشت بنا بر ماموریت، جلساتی را علی رغم قرارداشتن در زمان تعطیلات مجلس برگزار کرد.

وی توضیح داد: رئیس کمیسیون بازدیدی از محل حادثه پلاسکو داشت و به اتفاق تیمی از روان پزشکان در مراکزی که مصدومان حادثه بودند حضور پیدا کرد و همچنین به مرکز آتش نشانی نیز رفت.

به گفته امینی، فرد نتیجه نهایی این بازدیدها در جلسات برگزار شده این بود که هماهنگی های صورت گرفته با معاونت درمانی و رئیس اورژانس کشور خوب بوده و ما از عملکرد اورژانس بر اساس گزارش رسیده راضی هستیم.

وی همچنین گفت که یکی از اقدامات وزارت بهداشت در نظر گرفتن تیمی برای مشاوره‌های درمانی و افرادی که در معرض این حادثه به خصوص آتش نشانان صورت گرفته که قرار است در صورت لزوم ادامه پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت:‌ که در این گزارش قسمتی به عنوان پیشنهادات آمده که ناظر بر بهبود وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری اورژانس با هدف کاهش میزان مرگ و میر و افزایش سلامت مردم است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار