بازدید 2051

«سرگئی لاوروف» با پادشاه بحرین دیدار می‌کند

وزیر خارجه روسیه که برای مشارکت در چهارمین اجلاس «انجمن همکاری روسی- عربی» به «أبوظبی» سفر کرده است، امروز با پادشاه بحرین دیدار می‌کند.
کد خبر: ۶۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 31 January 2017
وزیر خارجه روسیه که برای مشارکت در چهارمین اجلاس «انجمن همکاری روسی- عربی» به «أبوظبی» سفر کرده است، امروز با پادشاه بحرین دیدار می‌کند.

به گزارش مهر  به نقل از پایگاه «الدیار»، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه برای مشارکت در اجلاس «انجمن همکاری روسی- عربی» به أبوظبی پایتخت امارات سفر کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که چهارمین دوره آن برگزار می شود، وزیر خارجه روسیه، دبیرکل اتحادیه عرب، وزرای خارجه عضو «تروئیکا» شامل بحرین، تونس و الجزایر، وزیر خارجه موریتانی به عنوان میزبان نشست اخیر سران عرب و همچنین مقامات امارات به عنوان میزبان اجلاس انجمن همکاری روسی- عربی، مشارکت دارند.

در این اجلاس در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا و همچنین نحوه همکاری‌های دو و چند جانبه میان روسیه و کشورهای عربی برای حل و فصل بحران ‌های کنونی، بحث و تبادل نظر به عمل خواهد آمد. 

در جریان این اجلاس همچنین رایزنی هایی در خصوص مسأله مبارزه با تروریسم، مسأله از سرگیری مذاکرات سازش در فلسطین و نابودی تسلیحات کشتار جمعی، انجام خواهد شد.

همچنین قرار است لاوروف عصر امروز با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین، در شهر ابوظبی دیدار کند.

طبق اعلام قبلی، اجلاس «انجمن همکاری روسی- عربی» از فردا در شهر ابوظبی آغاز می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها