بازدید 2701

انتقال سرداربه اورتون در تابستان

سایت رسمی ورزش روسیه با توجه به پیشنهاد باشگاه ویارئال اسپانیا جهت جذب سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف نوشت: سردار آزمون تا قبل از فصل نقل‌وانتقالات زمستانی تابستانی فروخته نخواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 31 January 2017
یک رسانه ورزشی روسی به نقل از یک منبع موثق از باشگاه روستوف اعلام کرد سردار آزمون به ویاٰرئال اسپانیا نخواهد رفت اما احتمال انتقال او به تیم اورتون انگلیس وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی ورزش روسیه با توجه به پیشنهاد باشگاه ویارئال اسپانیا جهت جذب سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف نوشت: سردار آزمون تا قبل از فصل نقل‌وانتقالات زمستانی تابستانی فروخته نخواهد شد.
انتقال سرداربه اورتون در تابستان
پیش از این روزنامه اسپانیایی آس از علاقمندی ویارئال برای انتقال مهاجم ایرانی خبر داده بود.

این رسانه روسی در ادامه این خبر به نقل از منبع موثق باشگاه روستوف آورده است: سردار آزمون در روستوف می‌ماند اما در فصل تابستان احتمال دارد به اورتون انگلیس بپیوندد. اورتون مشتاق حضور آزمون است و لیورپول نیز او را از مدتی قبل تحت نظر دارد. دلیل اصلی انتقال آزمون به اورتون می‌تواند فرهاد مشیری، مالک و همکار عثمانوف روس‌تبار در این باشگاه مطرح انگلیسی باشد.
انتقال سرداربه اورتون در تابستان
قربان بردیف، نایب رئیس و مربی تیم روستوف روسیه نقش مهمی در آینده سردار آزمون دارد. این ملی‌پوش ایرانی از زمان پیوستن به تیم روبین‌کازان تحت این مربی باتجربه ترکمنستانی کار کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان