بازدید 2395

طلسم 39ساله همبازی کرایوف که گوچی شکست

کد خبر: ۶۶۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 31 January 2017
رضا قوچان‌نژاد و شکستن یک رکورد 39 ساله. رکوردی که در دست «رود گیلز» همبازی یوهان کرایف در آژاکس بود. او آخرین بازیکنی بود که در لیگ هلند و در زمین آیندهوون توانست هت‌تریک کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از تماشاگران امروز حالا 39 سال از آن روز می‌گذرد و یک ایرانی توانسته با لباس تیم هیرنفین برای تیمش هت‌تریک کند. هرچند که هيرنفین این بازی را با نتیجه چهار بر سه شکست خورد تا لذت شیرین این هت‌تریک برای گوچی کمی تلخ شود، اما قوچان‌نژاد کاری که باید می‌کرد را انجام داد و توانست اولین ایرانی باشد که در یکی از لیگ‌های اروپا هت‌تریک می‌کند.

رضا که بهترین گلزن تیمش در این فصل هم هست، دوشنبه شب روی خط برنامه 90 آمد تا در این باره حرف بزند. او که رابطه خوبی با فردوسی‌پور دارد، ابتدا به خاطره‌ای از نخستین حضورش در برنامه 90 اشاره کرد و گفت: «راستش را بخواهید اولین بار كه آمدم پیش شما با اشكان آمده بودیم. قبل از اینكه بیاییم پیش شما، ‌بچه‌ها خیلی ما را ترساندند. گفتند بهتر است نروی پیش فردوسی‌پور، چون خیلی سوال می‌كند و از زبان فارسی شما ایراد می‌گیرد. خیلی ترسیده بودیم. گفتیم خدا نكند سخت بگیرد. يك ساعت قبل از برنامه نشستیم التماس كردیم كه اذیت‌مان نكنید!»

گوچی سپس گفت: «با این هت‌تريك هم نتوانستیم بازی را ببریم. تا دقیقه 87 با نتیجه 3-2 جلو بودیم كه در یك دقیقه باختیم. افتخار می‌كنم به بچه‌های تیم كه توانستیم با قهرمان هلند این طوری بازی كنیم. با اینكه باختیم اما به بازی‌مان افتخار می‌كنم. امیدوارم همین راه را ادامه دهیم و آخر سال بین اول تا سوم جدول باشیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر