بازدید 9397
۲
خبر

بازگشت کاپیتان تیم ملی به بوندسلیگا بعداز5سال

اشکان دژاگه هافبک مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به وولفسبورگ پیوست. دژاگه که در ابتدای فصل قرارداد خود را با العربی فسخ کرده بود، با امضای قراردادی به تیم سابق خود بازگشت تا پس از نیم فصل بیرون نشستن، حالا به بوندس لیگا بازگردد.
کد خبر: ۶۶۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 30 January 2017
مهاجم تیم ملی با امضای قراردادی راهی وولفسبورگ در بوندس لیگای آلمان شد.

 به گزارش تابناک ورزشی، اشکان دژاگه هافبک مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به وولفسبورگ پیوست. دژاگه که در ابتدای فصل قرارداد خود را با العربی فسخ کرده بود، با امضای قراردادی به تیم سابق خود بازگشت تا پس از نیم فصل بیرون نشستن، حالا به بوندس لیگا بازگردد.
 
دژاگه با وولفسبورگ سابقه قهرمانی در بوندس لیگا را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن در فصل 2008-09 با این تیم و هدایت ماگات به قهرمانی بوندس لیگا دست یافت و حالا در بازگشت به وولفسبورگ رده چهاردهم جدولی امیدوار است تا با این تیم به روزهای خوب خود بازگردد.
 
این خبر که دقایقی پیش در سایتهای معتبر آلمانی از جمله کیکر منتشر شد، برای اولین بار از سوی دژاگه در صفحه رسمی فیسبوک این بازیکن اعلام شد. دژاگه با انتشار فیلمی که در آن نماد قهرمانی وولفسبورگ در دستان او بود، از بازگشت به خانه خبر داد.
 
اشکان دژاگه، بازیکن ملی پوش ایرانی، پیش از این نیز 5 سال در وولفسبورگ حضور داشت. دژاگه در ابتدای فصل 2007-08 با عقد قراردادی به عنوان بازیکن آزاد از هرتابرلین راهی وولفسبورگ شد تا دوران درخشانی را در این تیم آغاز کند. دژاگه در مدت زمان حضور در این تیم، اولین و تنها قهرمانی خود در بوندس لیگا را با سبزهای آلمانی تجربه کرد تا تجربه درخشانی با این تیم در کارنامه او ثبت شود.
 دژاگه به وولفسبورگ پیوست
ماریو گومز مهاجم تیم ملی آلمان، ریکاردو رودریگز دفاع چپ تیم ملی سوئیس، لوییز گوستاوو برزیلی که سابقه بر تن کردن پیراهن تیم ملی برزیل و باشگاه بایرن را در کارنامه خود دارد در کنار بلاژیکوسفکی، آرنولد و چند بازیکن نامدار دیگر ستاره های این تیم رده چهاردهمی بوندس لیگا به شمار می روند.
 
وولفسبورگ که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت، در ابتدای فصل نقل و انتقالات زمستانی دراکسلر ستاره ملی پوش خود را از دست داد و به نظر می رسد دژاگه به عنوان جانشین این بازیکن از سوی والریان اسماعیل جذب شده باشد. هر چند هنوز درباره رقم قرارداد این بازیکن رقم دقیقی اعلام نشده، اما سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را 2.3 میلیون یورو اعلام کرده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با آرزوی موفقیت
امیدوارم دژاگه قدیم باشه .!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر