بازدید 3216
۱

توهین مستقیم مسئول اماراتی به مردم 7 کشور

ضاحی خلفان رئیس پلیس سابق دبی، ضمن تایید فرمان نژادپرستانۀ ترامپ ضد هفت کشور مسلمان، مردم این کشورها را عقب مانده خواند.
کد خبر: ۶۶۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 30 January 2017
ضاحی خلفان رئیس پلیس سابق دبی، ضمن تایید فرمان نژادپرستانۀ ترامپ ضد هفت کشور مسلمان، مردم این کشورها را عقب مانده خواند.


العالم- ضاحی خلفان که به اظهار نظر در همۀ امور نامربوط به حوزۀ خدمتش معروف است، در پیامی بر روی صفحۀ تویتر خود نوشت: "مردمانی که ترامپ، آن ها را از ورود به آمریکا منع کرده است، حتی از ورود به سومالی نیز باید منع شوند"!

وی در پیام توهین آمیز دیگری افزود: "چه ضرورتی دارد که آمریکا، اشخاصی از ملیت های عقب مانده را بپذیرد؟ آمریکا تاکنون به اندازه کافی از گروه های فاقد تخصص و تولید پذیرش کرده است، بنابراین دیگر به پذیرش ایرانی ها، عراقی ها یا سومالیایی های بیشتر، نیازی ندارد".

این مسؤول اماراتی در توییتی دیگر نوشت: "سومالیایی ها حداکثر می توانند تا موگادیشو سفر کنند، و سوری ها حداکثر تا ترکیه، و عراقی ها حداکثر تا مشهد. این ها را با آمریکا چه کار؟!".

این موضع معاون سابق رئیس پلیس دبی، خشم کاربران عرب و مسلمان را برانگیخت، تا جایی که برخی از کاربران عراقی نوشتند: "خلفان، که عقب مانده ای بیش نیست، زمانی در کشوری سراسر خاک و شن به دنیا آمد که بغداد، پایتخت تمام جهان بود".

دونالد ترامپ در حکمی که به تازگی امضا کرده است، اتباع عراق ، ایران ، سوریه ، سودان ، لیبی ، سومالی و یمن را از ورود به خاک آمریکا به مدت حداقل 90 روز ممنوع کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
در تیتر نوشتی مسول اماراتی. اما در متن خبر از زاهی خلفان با عنوان رییس پلیس سابق دبی نام بردی. اگر سمتی نداره که دیگه مسول نیست. هر چه دلش میخواد بذار بگه که اصلا ارزشی نداره که بهش پاسخ داد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار