بازدید 1519
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی:

امیدواریم مساجد در انتخابات در اختیار گروه خاصی نباشد

سیدمسعود محولاتی، با اشاره به دو انتخابات سال 96 اظهار کرد: انتخابات پیش رو از حساسیت خاصی برخوردار است، همه باید کمک کنند تا این انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود و هر چقدر حضور مردم بیشتر باشد یقینا این موضوع در اقتدار کشور موثر خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 31 January 2017
مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با فعالیت‌های گروه‌های خودسر در استان برخورد می‌کنیم، گفت: امیدواریم در انتخابات آینده اماکن عمومی از جمله مساجد در اختیار همه جریان‌های سیاسی قرار گیرد. 

سیدمسعود محولاتی، با اشاره به دو انتخابات سال 96 اظهار کرد: انتخابات پیش رو از حساسیت خاصی برخوردار است، همه باید کمک کنند تا این انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود و هر چقدر حضور مردم بیشتر باشد یقینا این موضوع در اقتدار کشور موثر خواهد بود. 
 
تعدادی صندوق کاملا الکترونیکی به ما تحویل داده شده است

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا در مشهد انتخابات الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: تعدادی صندوق که کاملا الکترونیکی هستند، به ما تحویل داده شده و مشخص نیست برای کدام انتخابات در نطرگرفته شده است، منتظریم ببینیم تصمیمات مقامات نظارتی و وزارت کشور در این راستا چه خواهد بود.
  
محولاتی در پاسخ به این سوال که چقدر در استان خراسان رضوی برای فعالیت‌ گروه‌های سیاسی با سلایق مختلف تعادل وجود دارد، گفت: در زمان تبلیغات قانون اجازه داده تا تمام کاندیداها خود را در چارچوب‌های قانونی بر مردم عرضه کنند، تمام مسئولین هم موظف هستند در چارچوب قانون نهایت همکاری را با کاندیداها و حامیان آنان داشته باشند، اگر شما در این راستا اتفاق خاصی را شاهد هستید این اتفاق سلیقه‌ای است وگرنه هر گونه اماکن عمومی از جمله مساجد می‌تواند برای سخنرانی در اختیار هر جریان سیاسی و یا داوطلبانی که در چارچوب قانون قصد تبلیغات داشته باشند قرار گیرد. 
 
مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی ادامه داد:  هرگونه استفاده از ابزارهای دولتی ممنوع است، اما از اماکن عمومی هر جریان سیاسی می‌تواند استفاده کند و در این راستا مشکلی وجود ندارد. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مساجد هم جز اماکن عمومی حساب می‌شوند، چرا که در استان خراسان رضوی امکان استفاده از این اماکن تنها به یک گروه خاص تعلق گرفته، گفت: امیدواریم در انتخابات آینده این اتفاق نیفتد و اماکن عمومی از جمله مساجد در اختیار همه جریان‌های سیاسی قرار گیرد. 
 
محولاتی در خصوص روند فعالیت تشکل‌ها و احزاب سیاسی در استان خراسان رضوی، اعلام کرد: کار بسیار بزرگی که در استان خراسان رضوی در جهت توسعه سیاسی اتفاق افتاد تشکیل خانه احزاب بود، بعد از شکل‌گیری خانه احزاب ایران اولین خانه احزاب در استان خراسان رضوی ایجاد شد و ما جلسات بسیار خوبی را در این راستا با نمایندگان هر سه سلیقه سیاسی برگزار کردیم و قرار شد تا خانه احزاب در یک بازه زمانی شش‌ماهه و هر دو ماه یک بار مدیریت آن در اختیار یک جریان سیاسی قرار گیرد که این موضوع در حال انجام است. 

گروه‌های سیاسی حضورشان را در جلسات خانه احزاب رونق دهند

مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه چتر حمایت خانه احزاب بر روی همه تشکل‌های سیاسی استان باز است، اضافه کرد: خانه احزاب نقش مهمی در توسعه سیاسی استان خواهد داشت و مکان خوبی برای تبادل نظر میان جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی است، چرا که آنان بدین وسیله به یکدیگر نزدیک‌‌تر می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما از همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی می‌خواهیم تا با حضورشان به جلسات خانه و احزاب رونق دهند و همان طور که در سال 94 دیدیم که در کلانشهرها  آرا به صورت حزبی و لیستی بود باز هم همین اتفاق تکرار شود و مردم لیستی رای دهند، البته در این میان نقش احزاب نیز بسیار مهم است تا کاندیدای خود را به خوبی به مردم معرفی کنند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان