بازدید 2202

آموزش ناظران و بازرسان انتخابات شوراهای اسلامی کلید خورد

آموزش ناظران و بازرسان به عنوان مهم‌ترین بحث پیش روی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با تهیه بسته‌های آموزشی و حضور مدرسان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 30 January 2017
به گزارش  روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، ششمین جلسه مشترک اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور همه اعضا و مدیران دبیرخانه این هیات برگزار شد.
در این جلسه موضوع آماده ‌سازی بسته‌ های آموزشی هیات‌های نظارت، ناظران و بازرسان و تعیین زمان‌بندی لازم در استان‌ها برای حضور مدرسان و آموزش صحیح به افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بسته‌های آموزشی بعد از تایید اعضای هیات مرکزی در اختیار استان‌ها قرار گیرد.
در این جلسه مقرر شد فهرست اعضای هیات‌های نظارت شهرستان و بخش‌های کل کشور از هیات عالی نظارت استان‌ها پیگیری و فهرست اسامی تکمیل شود.
همچنین در این جلسه تاکید شد که به منظور برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها، جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و وزارت محترم کشور هر چه سریع‌تر برگزار و نتایج آن اعلام شود.
به گزارش تابناک، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار می شود. 
بر اساس جدول زمان بندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند. 
همچنین داوطلبان پس از آن که صلاحیت‌ شان از سوی شورای نگهبان بررسی و مورد تایید قرار گرفت می‌ توانند از 8 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه ‌های خود بپردازند. 
نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفندماه سال جاری آغاز و تا ششم فروردین ‌ماه 1396 ادامه خواهد داشت. هرچند براساس مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است زمان نام نویسی به 23 اسفندماه سال جاری تغییر یابد که البته این تغییر نیازمند مصوبه مجلس است. 
نامزدهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آن ها از 21 تا 27 اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است. 
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان، مراغه وعجب شیر برگزار می شود که داوطلبان شرکت در این انتخابات می ‌توانند از 8 تا 14 اسفندماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند. 
نامزدهای انتخابات میان ‌دوره ‌ای مجلس دهم از 21 تا 27 اردیبهشت ‌ماه به مدت هفت روز می‌ توانند به تبلیغات بپردازند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها