بازدید 2478

جریان‌های سیاسی برای حل مشکلات به دولت کمک کنند

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «جریان‌های سیاسی باید فارغ از نگاهشان به کسب قدرت در حل مسائل اجتماعی - اقتصادی به دولت کمک کنند» گفت: مشکلات موجود در جامعه از قبیل اشتغال،‌ رکود و یا آسیب‌های اجتماعی نیاز به عزم و اراده ملی دارد.
کد خبر: ۶۶۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 30 January 2017
جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: وقتی جریانات سیاسی مخاطب قرار می‌گیرند باید انتظارمان این باشد که مشکلات را بیشتر نکنند، نه اینکه به تنش‌های سیاسی که بر اقتصاد و امنیت تاثیر منفی دارد، دامن بزنند.

این نماینده مجلس افزود: در واقع سیاسیون و جریانات آنها باید به قانون پایبند بوده و در چارچوب قانون حرکت کنند و از مسائلی که در جامعه مانند پرونده‌های قضائی یا محیط زیست وجود دارد، استفاده ابزاری نکنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با آرامش می‌توان مشکلات جامعه را پشت سر گذاشت و احزاب و جناح‌ها تا جایی که امکان دارد نسبت به مشکلات دیدگاه سیاسی نداشته باشند، بلکه به عنوان یک کارشناس به دولت مشاوره دهند نه اینکه صرفا ناقد باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس، با بیان اینکه «مشکلات جامعه چالش‌های ملی هستند» اظهار کرد: نباید این مشکلات با نگاه سیاسی تشدید شوند. اگر جریان یا گروهی قصد کمک دارد، راهش این است که نظرات کارشناسی خود را مطرح کنند.

وی بحران آب، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی را از جمله مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد و افزود: این مسائل نیاز به عزم و اراده ملی دارد، برای اینکه بتوانیم آنها را مدیریت کنیم و اگر کنترل آنها از دست برود، می‌تواند پیامدهای امنیتی و اجتماعی غیر قابل پیش بینی داشته باشد.

میرزایی با بیان اینکه «رکود و بیکاری از جمله بحث هایی است که باید آنها را مورد سوال و چالش قرار داده و در جهت حل مشکلات آنها گام برداشت» اظهار کرد: متاسفانه برخی جریانات تلاش می‌کنند تا به مشکلات دامن بزنند و به دنبال این هستند که اختلاف نظر را عمیق کنند. در حالی که جریان‌های سیاسی باید فارغ از نگاهی که به کسب قدرت دارند به دولت کمک کنند. نه اینکه یک مساله اجتماعی و اقتصادی را ابزاری برای تخریب قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها