بازدید 6564

سقوط بهمن جان چهارنفر رادر سردشت گرفت

کد خبر: ۶۶۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 30 January 2017
رييس هلال احمر و سخنگوي شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان سردشت گفت: آمار جان باختگان حادثه سقوط بهمن در سردشت به چهار نفر رسيد.
 
به گزارش اعتماد، فائق عبدالله‌زاده درباره آخرين جزييات حادثه سقوط بهمن سردشت افزود: حادثه سقوط بهمن شنبه شب اتفاق افتاد و طي آن تعدادي از كولبران منطقه گرفتار بهمن شدند. بلافاصله با هماهنگي شوراي هماهنگي مديريت بحران عوامل امدادي به محل حادثه اعزام شدند و علاوه بر آن تيم كوهنوردي شهرستان و نيروهاي مردمي نيز داوطلبانه در اين عمليات مشاركت كردند. عمليات امدادي براي نجات حادثه ديدگان تا صبح روز يكشنبه در حالي ادامه داشت كه پيكر يك نفر ديگر از جانباختگان از زير بهمن بيرون آورده شد و آمار جانباختگان اين حادثه به چهار نفر رسيد.
 
عبدالله‌زاده با بيان اينكه سه نفر هم سالم از زير بهمن نجات يافته‌اند و سه نفر ديگر به صورت سرپايي در محل مداوا و شش نفر نيز دچار حادثه شده‌اند، گفت: اين افراد به بيمارستان امام خميني سردشت اعزام شده و هم‌اكنون تحت نظر هستند.
 
رييس هلال احمر سردشت نيز گفت: چون آمار دقيقي از گرفتار‌شدگان در حادثه سقوط بهمن در دسترس نبود براساس اعلام قبلي شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان از مردم درخواست كرديم كه چنانچه فرد يا افرادي از اعضاي خانواده آنان مفقود شده و احتمال آن مي‌رود كه در اين حادثه گرفتار شده باشند موضوع را سريع با مراجعه حضوري به پليس آگاهي شهرستان يا شوراي هماهنگي مديريت بحران مستقر در فرمانداري شهرستان سردشت اطلاع‌رساني كنند.
 
سخنگوي شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان سردشت گفت: تا اين لحظه موردي اعلام نشده است و شواهد نيز حاكي از آن است كه تعداد افراد گرفتار شده در بهمن كلا پيدا شده‌اند و بر همين اساس عمليات امداد و نجات پايان يافت. به دليل مشخص نبودن آمار اطلاعيه‌اي نيز از سوي شوراي مديريت بحران سردشت به شرح ذيل صادر شده است.
 
بدينوسيله به استحضار شهروندان گرامي شهرستان سردشت مي‌رساند كه به دنبال حادثه سقوط بهمن در روستاي بيوران عليا (سرچشمه قره‌دان) و با عنايت به مشخص نبودن آمار دقيق گرفتار‌شدگان در بهمن چنانچه فرد يا افرادي از اعضاي خانواده مفقود و احتمال آن مي‌رود كه در اين حادثه گرفتار شده باشند موضوع را سريعا با مراجعه حضوري به پليس آگاهي شهرستان يا شوراي هماهنگي مديريت بحران مستقر در فرمانداري شهرستان سردشت اطلاع‌رساني كنند.
 
در پي بارش‌هاي اخير برف در ارتفاعات آذربايجان غربي و شهرستان سردشت با ريزش بهمن زمستاني در روستاي بيوران، تعداد ۱۵ نفر دچار حادثه شدند كه طي آن چهار نفر جان خود را از دست دادند.

همچنين علاوه بر سردشت، جاده چالوس نيز روز گذشته شاهد ريزش بهمن بود. رييس مركز فرماندهي كنترل ترافيك پليس راه استان البرز از وقوع دو بهمن در محور كرج - چالوس خبر داد و از شهروندان خواست از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند. 

 علي بابازاده به مهر گفت: در پي سقوط بهمن در محدوده سه راه ديزين و خرگوش‌دره در جاده كرج - چالوس يك دستگاه خودروي وانت مزدا دچار آسيب جزيي شد. وي با اشاره به پاكسازي سريع محور فوق توسط ماموران راهداري ياد آورشد: با توجه به افزايش دماي هوا اما احتمال سقوط بهمن وجود دارد كه مي‌طلبد مسافران از سفرهاي غيرضروري در اين محور خودداري كنند.

رييس مركز فرماندهي كنترل ترافيك پليس راه استان البرز خاطرنشان كرد: اكنون بارش برف از سه راهي ديزين در جاده كرج- چالوس ادامه دارد. بابازاده گفت: انسداد مسير جاده كرج- چالوس كه ازساعت 12:30 الي 5:30 روز بعد اجرا مي‌شود از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی