بازدید 3073

شکست میلان ورم /یووه باپیروزی اختلاف را بیشتر کرد

کد خبر: ۶۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 29 January 2017
رم در خانه سامپدوریا  شکست خورد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از بازی های حساس هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا، سری آ، رم در خانه سامپدوریا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این بازی برونو پرس در دقیقه 5 و ادین ژکو در دقیقه 66 برای رم و دنیس پریت در دقیقه 21، پاتریک شیک در دقیقه 71 و لوئیز موریل در دقیقه 73 برای سامپدوریا گل زدند.
رم با این شکست در امتیاز 47 و رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند. اما درصورتی که ناپولی در دیدار این هفته اش برنده شود جای این تیم در رتبه دوم را می گیرد. سامپدوریا هم با این برد 27 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی ایستاد.
 شکست میلان ورم یووه باپیروزی اختلاف را بیشتر کرد
 اودینزه موفق شد در خانه تیم وینچنزو مونتلا را شکست دهد.
 
 در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا، سری آ، میلان در خانه اودینزه به مصاف این تیم رفته بود و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در این بازی جاکومو بوناونتورا در دقیقه 8 برای میلان گل زد و گل های اودینزه را سیریل ترئو در دقیقه 31 و رودریگو دی پائول در دقیقه 73 زدند.
اودینزه با این برد 28 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت، میلان اما در امتیاز 37 باقی ماند و در رده هفتم ایستاد.
 شکست میلان ورم یووه باپیروزی اختلاف را بیشتر کرد
یوونتوس موفق شد در خانه ساسولو مقابل این تیم به پیروزی برسد.

در مهمترین بازی  هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا، سری آ، یوونتوس موفق شد در خانه ساسولو به برتری 2 بر صفر برسد. گل های این بازی را ایگواین در دقیقه 9 و خدیرا در دقیقه 26 برای راه راه پوشان تورین زدند.
یووه با این برد 51 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. ساسولو هم در امتیاز 24 و رتبه پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
شکست میلان ورم یووه باپیروزی اختلاف را بیشتر کرد 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار