بازدید 6679

سوتی‌های ترامپ در توئیتر

دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا امروز شنبه در تازه ترین توئیت خود که به روزنامه نیویورک تایمز تاخته است، در نگارش این توئیت دو غلط املایی فاحش دارد.
کد خبر: ۶۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 28 January 2017
 دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا امروز شنبه در تازه ترین توئیت خود که به روزنامه نیویورک تایمز تاخته است، در نگارش این توئیت دو غلط املایی فاحش دارد.

ترامپ توئیت کرد که روزنامه نیویورک تایمز از اول در مورد من در اشتباه بود و با انتشار اخبار کذب، نخست اعلام کرد که من مرحله مقدماتی انتخابات (ریاست جمهوری آمریکا) و سپس انتخابات را از دست می دهم.
 
وی افزود: پوشش اخبار مربوط به من در نیویورک تایمز و واشنگتن پست آنقدر کذب و از روی خشم بوده است که نیویورک تایمز در واقع از مشترکان و خوانندگان خود که در حال کم شدن هستند، عذرخواهی کرد.
 
ترامپ در نگارش این قسمت از توئیت خود دو غلط املایی داشت، نخست آنکه در استفاده از حرف تعریف the، این حرف را اشتباها thr نوشت و دوم آنکه از کلمه gas به جای فعل has استفاده کرد.
ترامپ در ادامه یادآور شد که این روزنامه ها هنوز خط و مشی خود را تغییر نداده اند و هرگز این کار را نخواهند کرد.
 
نیویورک تایمز از جمله روزنامه های منتقد ترامپ است. این روزنامه چند ماه پیش در مقاله ای با ارائه دلایل متعددی اعلام کرد که ترامپ صلاحیت تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.
 
نیویورک تایمز در این مقاله عنوان کرد که ترامپ از هیچ نوع سابقه سیاسی برخوردار نیست و تنها اعتبار وی برای شرکت در این انتخابات سرمایه و شهرت تلویزیونی اش است.
نیویورک تایمز در این مقاله از ترامپ به عنوان فردی با نقطه نظرات خطرناک و بدبینانه و دارای زبانی توهین آمیز و تبعیض آمیز یاد کرد.
 
پیش از این نیز ترامپ بارها اشتباهات فاحش در توئیت‌های خود داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان