بازدید 2253

آمریکا نبرد دریایی با ایران را در خلیج فارس شبیه‌سازی می‌کند

نیروهای دریایی آمریکا به همراه نیروهای فرانسوی و انگلیسی با برگزاری رزمایش در خلیج فارس مقابله احتمالی با ایران را شبیه سازی می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 28 January 2017

تسنیم - نیروهای مشترک آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی با فرماندهی نیروهای انگلیسی رزمایشی را در آب های خلیج فارس برگزار می کنند که در مقابله با ایران نیز شبیه سازی می شود.

تمرین نظامی «تیر سه شاخه متحد» هفته آینده شروع می شود و مدتی نیز ادامه می یابد و اولین استقرار عمده نیروهای انگلیسی و کشتی های جنگی آمریکایی در منطقه از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به شمار می آید.

این در حالی است که آدمیرال لورد وست، فرمانده سابق نیروی دریایی سلطنتی انگلیس با «نگران کننده» دانستن زمان برگزاری این رزمایش گفته است فرماندهان نظامی در واقع از افزایش تنش ها در منطقه بعد از اظهارات ترامپ آگاه هستند.

وی گفته است شکی نیست که تنش ها در حال افزایش است و اظهارات ولنگارانه ترامپ باعث بدتر شدن اوضاع می شود، به شخصه باور دارم توافق هسته ای با ایران خوب است و توانست ایران را از ساخت سلاح اتمی بازدارد. ترامپ به شدت با آن مخالفت می کند و دیدگاه های او درباره ایران چیزی فراتر از جنجال آفرینی گوش خراش است.

در این تمرین نظامی، اچ ام اس دیرینگ و اچ ام اس اوشن به کشتی های فرانسوی و آمریکایی ملحق می شوند و نابودی هواپیماها، کشتی ها و موشک های ساحلی ایران را شبیه سازی و تمرین می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر