بازدید 1788
فروزنده:

ایثارگران برنامه های خود را در اختیار جبهه مردمی قرار می‌دهد

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و اگر این جبهه برنامه بخواهد برنامه‌های تدوین شده خود را ارائه می‌دهیم.
کد خبر: ۶۶۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 28 January 2017
به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده  با اشاره به سازوکار  فعالیت  انتخاباتی جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار جبهه مردمی می‌گذاریم، افزود: با توجه به اینکه در جمعیت ایثارگران پیش از این بررسی در زمینه شاخص‌های گزینه ریاست جمهوری و شوراها و  برنامه‌هایی که باید  یک گزینه انتخاباتی دارا باشد، صورت گرفته و در سه حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کار شده است، اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب از ما برنامه بخواهد برنامه‌های تدوین شده خود را ارائه می‌دهیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران بیان کرد: معتقدیم که نیروهای انقلاب باید وحدت داشته باشند و مشکلات اصلی مردم مانند مشکلات اقتصادی را مورد توجه قرار داده و برنامه روشنی در این مورد ارائه دهند.

او در مورد اینکه تعدد جبهه‌های تازه تاسیس در نزدیکی انتخابات با گرایش اصولگرایی خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: چنین اعتقادی ندارم و معتقدم نیروهای انقلاب اسلامی دایره وسیعی دارند و می‌توانند همه نیروهای مومن به انقلاب و امام و رهبری را که قانون ولایت را مدنظر دارند، مورد پوشش قرار دهد و این ظرفیت در جبهه مردمی ایجاد شود.

فروزنده در ادامه افزود: این ظرفیت می‌تواند بالا باشد و برای حمایت از ترویج انقلاب اسلامی، مبارزه با تفکر لیبرالی، پیگیری مباحث از آن بهره برد  و  در جهت چتر انقلاب اسلامی است نقش اساسی داشته باشد.

او با بیان اینکه برخی از خناسان می‌خواهند در این روند مشکل ایجاد کنند، گفت: بسیار خوش‌بینم که آنچه برای نیروهای انقلاب مهم است، اصل نظام و ارزش‌های امام و رهبری است که در هر مقطعی به آن توجه می‌کنند و بدون اینکه  به سلیقه و گرایشی سیاسی توجهی داشته باشند بر روی اصول نظام ایستادند و این موج ایجاد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل