بازدید 4691

حمله مرفاوی به دایی و بودجه اش در صبا

کد خبر: ۶۶۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 27 January 2017
مرفاوی در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که علی دایی در سال گذشته با همین شرایط نتایج خوبی همراه صبا کسب کرد و عبدالله ویسی با تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ شد، گفت: دایی رفیق صمیمی من است و اگر من این توضیحات را می‌دهم نمی‌خواهم مقابل ایشان قرار بگیرم. مهمترین موضوع در بستن یک تیم ابتدای فصل و زمان نقل و انتقالات است. سال گذشته علی دایی توانست امیرحسین صادقی، فیلیپ ماچادو، هاشم بیک‌زاده، محمد قاضی و قاسم دهنوی و اکبر صادقی را جذب کند اما ما امسال چند بازیکن را توانستیم به خدمت بگیریم؟

این سرمربی ادامه داد: با توجه به پولی که در اختیار داشتم باید وارد نقل و انتقالات می‌شدم. سوال شما طوری است که انگار من ضعیف هستم و دایی و ویسی تحت هر شرایطی می‌توانند کار کنند. نیازمند بازیکن بزرگ هستیم اما خودمان هم می‌دانیم که در تیم صبا نمی‌توان بازیکن بزرگ یک میلیاردی به خدمت گرفت.

وی افزود: توقع داشتم بازیکنانی به خدمت بگیریم که بتوانند کار ما را در بیاورند. ابتدای فصل من به مسئولان باشگاه گفتم محمد قاضی با 600 میلیون تومان به صبا می‌آید آما آنها نمی‌توانستند این پول را تهیه کنند. اکبر صادقی برای حضور در تیم ما 500 میلیون پول می‌خواست و باز هم ما در تهیه آن ناکام بودیم.

سرمربی صبای قم اظهار داشت: من هم ابتدای فصل می‌دانستم شرایط صبا چگونه است اما در صحبت‌هایی که با من داشتند اعلام کردند که بودجه تیم 4 میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد بود و قرار شد طوری قراردادها را ببندند که بتوانند این پول را تهیه کنند اما متأسفانه هر چه از زمان مسابقات گذشت شرایط تیم بدتر شد.

مرفاوی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تیمی که نمی‌تواند این بودجه را نیز تهیه کند نباید در لیگ برتر تیمداری کند. شما فقط با اسم دایی و ویسی به دنبال این بودید که آنها می‌توانند اما من نمی‌توانم. علی دایی سال گذشته در ابتدای فصل 5 میلیارد برای جذب بازیکن هزینه کرد و مشکلات تیم زمانی شروع شد که موسوی (مالک پیشین باشگاه صبا) نتوانست مشکلات مالی را حل کند و از تیم کنار رفت. شما از خیلی مسائل اطلاع ندارید اما باید به واقعیت‌ها توجه کنید. دو سال پیش صبا در حال سقوط بود اما با کمک خدا من توانستم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل