بازدید 3283

تاریخ دربی تغییر نمی‌کند

برگزاری بازی در تاریخ تعیین شده از سوی استقلال لغو بازی این تیم با ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر سازمان لیگ برتر با این درخواست مخالفت کرده و دربی در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 26 January 2017
تاریخ دربی دستخوش تغییر نمی شود و در همان 24 بهمن برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، از آنجایی که تیم استقلال روز 19 بهمن در استادیوم آزادی تهران میزبان السد خواهد بود، از سازمان لیگ برتر درخواست کرده این بازی روز 28 بهمن برگزار شود. برگزاری بازی در تاریخ تعیین شده از سوی استقلال لغو بازی این تیم با ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر سازمان لیگ برتر با این درخواست مخالفت کرده و دربی در تاریخ تعیین شده برگزار می شود. 
 
با توجه به فشردگی بازی ها در یکی، دو ماه آینده و همچنین حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا و اردویی که تیم ملی در اسفند ماه برای بازی با قطر و چین پیش رو خواهد داشت، سازمان لیگ برتر فرصتی برای اجرایی کردن درخواست استقلال پیدا نکرده است. هر چند در فوتبال حرفه ای فشردگی بازی ها امری طبیعی است و تیم ها به جای اعتراض به برنامه ریزی ها مدت هاست خود را با شرایط وفق داده اند. فشردگی بازی ها در فوتبال حرفه ای گاها به سه روز هم رسیده هر چند استقلال بعد از بازی با السد 5 روز فرصت مهیا شدن را خواهد داشت. البته تیم های ایرانی به برگزاری بازی ها در تایم های 7 روزه عادت کرده اند و وقتی قرار باشد بازی ها 5 روز یک بار برگزار شود به صورت اتوماتیک وار به این برنامه ریزی اعتراض می کنند.  
 
نکته دیگر که هم برای سازمان لیگ برتر و هم برای باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دردسر ایجاد می کند عدم همخوانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با تقویم یوفا و فیفا است که تقویم ایران با این دو تقویم تنظیم شده است.
تاریخ دربی تغییر نمی‌کند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل