بازدید 9076
۶

ماجرای دو ماه شکنجه پیرزن پولدار

کد خبر: ۶۶۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 26 January 2017
 4 تبهکار خطرناک که پیرزنی تنها را در خانه ای زندانی کرده و با شکنجه های سخت، وکالت بلاعزل برای فروش اموالش گرفته بودند با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شدند که تحقیقات برای یافتن سرنخی از سرگم شده پیرزن مذکور ادامه دارد.
 
به گزارش خراسان، چند روز قبل کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با اطلاعاتی که از طریق یکی از مقامات قضایی مشهد در اختیار آنان قرار گرفته بود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد افرادی قصد دارند اموال یک پیرزن تنها را تصاحب کنند. یکی از منابع و مخبرانی که با دستور معاون دادستان مشهد راهی پلیس آگاهی شده بود راز دستبرد به حساب بانکی پیرزن را نیز در حالی لو داد که فقط توانست هویت پیرزن را برای کارآگاهان فاش کند.
 
ذهن کارآگاهان با شنیدن نام «اشرف» به پرونده ای متمرکز شد که تیرماه گذشته در دایره پرونده افراد مفقودی تشکیل شده بود! بلافاصله پرونده ها یکی پس از دیگری ورق خورد تا این که نگاه کارآگاهان بر روی پرونده جوانی به نام «علی» خیره ماند. محتویات این پرونده نشان می داد پیرزنی به نام «اشرف» از گم شدن پسرش در خردادماه خبر داده و عنوان کرده است که از خودرو پراید او نیز هیچ اطلاعی ندارد اما از آن زمان به بعد دیگر کسی برای پیگیری پرونده فرد گم شده به پلیس آگاهی مراجعه نکرده است، این درحالی بود که پیرزن آدرس و مشخصات درستی نیز در پرونده اعلام نکرده بود!
 
گزارش خراسان حاکی است: با توجه به محتویات این پرونده، احتمال درستی سخنان مخبر قوت گرفت و کارآگاهان درحالی که تصور می کردند می توانند آدرس مشخصی از پیرزن پیدا کنند با صدور دستورات ویژه قضایی وارد عمل شدند اما هیچ سرنخی جز شماره پلاک خودرو در پرونده موجود نبود. بررسی همین سرنخ موجب شد تا کارآگاهان به اطلاعاتی از فروش خودرو پراید در روزهای گذشته دست یابند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این پرونده به خراسان گفت: پس از آن که تحقیقات ویژه ای درباره چگونگی فروش خودرو پراید انجام شد کارآگاهان با دستور قضایی عملیات گسترده اطلاعاتی را آغاز کردند و به سرنخ هایی از دخالت برادرزاده پیرزن در این ماجرا دست یافتند و از سوی دیگر نیز موفق شدند به آدرس پیرزن دسترسی پیدا کنند ولی پیرزن در محل سکونت خود نبود بنابراین پیگیری ها ، کارآگاهان را به مکان دیگری در طبقه چهارم آپارتمانی در بولوار عبدالمطلب کشاند که متهمان پیرزن را به آن منزل اجاره ای منتقل کرده بودند.
 
کارآگاهان وقتی وارد منزل شدند پیرزن را در بدترین شرایط یافتند که مورد شکنجه های خاصی قرار گرفته بود. در این منزل پسر جوانی که در حال نگهبانی از پیرزن بود دستگیر شد و کارآگاهان با شگردهای پلیسی، موفق شدند «مهدی» (برادرزاده) پیرزن را نیز به دام اندازند. سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» اضافه کرد: متهمان با خوراندن شربت متادون و قرص های خواب آور، پیرزن را معتاد و از حالت طبیعی خارج کرده بودند. وی گفت: پیرزن کارمندی بازنشسته و همسر یکی از پزشکان معروف مشهد بود که از همسرش جدا شده و اموال و ساختمان های گرانقیمتی را در تملک خودش داشت.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بازجویی از 2 متهم دستگیر شده در حالی پای پدر و پسر بنگاه دار را نیز به این پرونده وحشتناک کشاند که بررسی های بیشتر نشان داد آن ها حدود 20 روز قبل پیرزن را در حالی که بر اثر مصرف داروهای مخدر و خواب آور گیج بوده به محضر ثبت اسناد و املاک برده اند و وکالت بلاعزل برای فروش اموالش را گرفته اند. این درحالی است که آن ها برخی از ساختمان های پیرزن را تخلیه کرده و اموال و لوازم آن را به مکان دیگری برده اند. سرهنگ «رزمخواه» افزود: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان از حدود 2 ماه قبل پیرزن را روی یک تخت و به طرز بسیار اسفباری نگهداری می کردند که بلافاصله وی با دستور قضایی و برای نگهدار ی و درمان به یکی از مراکز بهزیستی تحویل شد.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: پس از آن که پرونده متهمان به شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد، «قاضی میرزایی» با صدور دستورات قضایی خواستار ادامه روند تحقیقات در این پرونده شد و کارآگاهان به اسناد و مدارک پیرزن در منزل یکی از متهمان دست یافتند. این درحالی بود که برخی از اموال شخصی پسر پیرزن نیز که هم اکنون مفقود است در دست برادر زاده پیرزن است.
 
وی تصریح کرد: بررسی های ویژه کارآگاهان با راهنمایی های قاضی میرزایی برای کشف زوایای پنهان این پرونده و مشخص شدن سرنوشت جوان گم شده ادامه دارد. سرهنگ رزمخواه گفت: پیرمرد بنگاه دار مدعی است که در یکی از مراکز ترک اعتیاد با برادرزاده پیرزن آشنا شده است و با همدستی یکدیگر این نقشه شوم را طراحی کرده اند. گزارش خراسان حاکی است: 4 متهم این پرونده ، روز گذشته پس از تفهیم اتهام آدم ربایی در شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دستور مقام قضایی روانه زندان شدند تا تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی آنان ادامه یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
بازهم مشهد
فقط اعدام
حالا منتظریم ببینیم یه بی کس و بی توان چطوری میتونه حقش رو تو این مملکت بگیره . لطفا پیگیر این پرونده باشن همگی .
سزای این جنایتکاران کثافت فقط طناب دار است. ای کاش زود این عوضی ها را به درک واصل نمایند.
بیا اینم از فامیل. برادر زاده این کارا کرده. احتمالا پسر پیرزن هم کشته شده.
رفتار ناشایست با این پیر زن بی اخلاقی محض است لذا مجازات شدید لازم دارند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی