بازدید 2557

کوتینیو با لیورپول تمدیدکرد+عکس

در حالی که شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه هایی نظیر رئال و پاری سن ژرمن به جذب او شنیده می‌شد، هافبک برزیلی در نهایت تصمیم گرفت در آنفیلد ماندگار شود.گفته می‌شود کوتینیو هفته ای 150 هزار پوند حقوق خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۶۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 25 January 2017
باشگاه لیورپول تایید کرد که فیلپ کوتینیو، ستاره این تیم، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2022 تمدید کرده و به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه هایی نظیر رئال و پاری سن ژرمن به جذب او شنیده می‌شد، هافبک برزیلی در نهایت تصمیم گرفت در آنفیلد ماندگار شود.

او در این رابطه گفت:" خیلی خوشحالم که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا می‌کنم. از باشگاه بسیار ممنونم و احساس خیلی خوبی از حضور در لیورپول دارم. سخت تلاش می‌کنم که پاسخ اعتمادشان را بدهم. لیورپول باشگاه فوق العاده ای است، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان و ما هم باید در جمع بهترین ها باشیم. باشگاه بازیکنان و کادر فنی بزرگی در اختیار دارد. همه چیز برای پیشرفت در آینده مهیا است. از وقتی به اینجا آمده ام، با آغوش باز از من و خانواده ام استقبال شده است. شهر مثل زادگاهم است. حس می‌کنیم بخشی از آن هستیم. برای من، همسر و دخترم، امروز روز مهمی بود."

گفته می‌شود کوتینیو هفته ای 150 هزار پوند حقوق خواهد گرفت که این رقم بالاتر از دنیل استوریج، هندرسون و میلنر است.
کوتینیو با لیورپول تمدیدکرد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان