بازدید 4284

کشف ۱۴۶ کیلوگرم تریاک در شرق تهران

کد خبر: ۶۵۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 23 January 2017
با تلاش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدرشرق استان تهران، خودرو حامل ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در ورامین توقیف و توزیع کننده مواد افیونی نیز دستگیر شد.

به گزارش مهر، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطلاع از صحت خبر مشخص شد متهم به تازگی قصد تحویل مقدار قابل توجهی مواد مخدر را در سطح استان دارد.

ناظری تصریح کرد: بلافاصله چهار اکیپ از ماموران عملیات پس از اخذ دستور قضائی  خودرو حامل مواد مخدر را در حوالی شهرستان ورامین مشاهده کرده و دستور ایست دادند اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار پلیس از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر و دستگیری راننده آن شدند افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

ناظری بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مسیر ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با تهیه و توزیع مواد افیونی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر