بازدید 3245

بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت کافی را ندارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در عرصه اشتغال بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت لازم و کافی را ندارند، در همین راستا باید در کنار مباحث آموزشی، مهارت علم آموزان را نیز تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۵۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 20 January 2017
اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه فرآیند آموزش و پرورش هیچگاه تعطیلی ندارد، اظهار کرد: فرهنگیان می‌توانند زمینه ساز بالندگی، رشد و کمال فرزندان باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در برنامه توسعه ششم تلاش شده تا آموزش و پرورش را برجسته‌تر بنگریم و برای تجهیز و نوسازی مدارس 3 میلیارد دلار تصویب کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید دانشگاه فرهنگیان را در گیلان تقویت کنیم، گفت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ما که سهمیه گیلان بودند اما در استان‌های همجوار مشغول به تحصیل هستند که باید این مشکل برطرف شود.

عباسی ادامه داد: نیاز است تا نگاه واقع بینانه و اساسی در امور مختلف آموزش و پرورش داشته و نباید نارسایی در این بخش داشته باشیم زیرا فرهنگیان، فرهیختگی خاص خود را دارند و امانت‌هایی که به مدارس می‌سپاریم توسط آنها آموزش می‌بینند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه باید در بخش مهارت آفرینی تلاش کنیم، بیان کرد: در عرصه اشتغال بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت لازم و کافی را ندارند، در همین راستا باید در کنار مباحث آموزشی، مهارت علم آموزان را نیز تقویت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست