بازدید 6352

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اقدامی مثبت است

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب را اقدامی مثبت می دانیم، ولی در این میان باید یک تذکر هم داد و آن اینکه باید توجه شود وقتی وارد یک بازی منطقی و معقول جمعی می شویم، همه سلایق باید از انحصارطلبی دست برداشته و قواعد کار جمعی را ـ که احترام به نظر دیگران است و به نوعی استفاده از همه ظرفیت هاست ـ در نظر آوریم.
کد خبر: ۶۵۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 17 January 2017
هفته های گذشته، جبهه مردمی نیروهای انقلاب، از متن جامعه و مردمی که اعتقاد به تداوم ارزش‌ها و آرمان های انقلاب و اندیشه های امام دارند، برخاست. دغدغه اصلی هیأت مؤسس وکسانی که این جبهه را راه‌اندازی کردند، با دغدغه‌های مردم منطبق است.

به گزارش «تابناک»؛ حفظ آرمان‌های انقلاب، درون‌زا بودن اقتصاد ملی، دشمن ستیزی، تلاش خالصانه و بی منت برای مردم، از انگیزه اصلی راه‌اندازی این جبهه است. کسانی هم که پای کار این جبهه آمدند، همگی از کسانی هستند که سابقه مشخصی در این کار دارند و اغلب دارای سلامت شخصی و اجتماعی در کار هستند و همین باعث شده تا طیف وسیعی از شخصیت ها از این جبهه حمایت کنند.

محسن کوهکن در گفت و گو با تابناک در این باره اظهار داشت: اصولگرایی چون یک جریان مبتنی بر حزب گرایی نیست، هر میزان از این لجنه ها تشکیل شود، خوب است و باید همه آنها ارزیابی مثبت شوند، جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز یک لجنه ای است و باید از آن حمایت شود.

این نماینده مجلس گفت: دلیل اینکه این میزان از افراد حقیقی و حقوقی که مدعی اصولگرایی هستند از این جبهه حمایت و آن را تأیید کرده اند، این است که یا در این جبهه حضور دارند و یا از چهارچوب های آن آگاهند و چهارچوب های آن را مورد تأیید خود می دانند.

کوهکن افزود: انجام این کار و تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب را اقدامی مثبت می دانیم، ولی در این میان باید یک تذکر هم داد و آن اینکه باید توجه شود وقتی وارد یک بازی منطقی و معقول جمعی می شویم، همه سلایق باید از انحصارطلبی دست برداشته و قواعد کار جمعی را ـ که احترام به نظر دیگران است و به نوعی استفاده از همه ظرفیت هاست ـ در نظر آوریم.

این نماینده یادآور شد: اگر این کار را انجام دهیم، به صورت طبیعی نتیجه خود را خواهد داد و شاید در آینده شاهد رخدادهای جدیدی در سیستم سیاسی کشور باشیم.

این نماینده مجلس درباره پیش بینی خود از تأثیر این جبهه در آینده سیاسی کشور نیز گفت: طبیعی است، اقداماتی که به نوعی مرتبط با کار تشکیلاتی است و در جهت افزایش همگرایی باشد، اثرات خود را در انتخابات هم نشان می دهد. همگرایی برای کسانی که به این سمت هستند، اثرات مثبتی خواهد داشت و اثرات منفی آن نیز برای کسانی خواهد بود که به سمت واگرایی حرکت می کنند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: اگر اصولگرایان با توجه به تجربه گذشته و اتفاقاتی که در چند انتخابات گذشته رخ داده، به این نتیجه قطعی و اجماع برسند که باید با یکدیگر باشند و بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری به کثرت دامن نزنند و به سمت و سوی وحدت رأی و وحدت نظر حرکت کنند، می توان امیدوار بود به اتکای خرد جمعی در انتخابات آتی موفق شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز گفت: این جبهه می تواند به عنوان یک بستر کارساز در انجام این کار و رساندن اصولگرایان به وحدت نقش مؤثری داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان