بازدید 3283

صادرات نفت ایران به «اسار اویل» هند کاهش یافت

صادارت نفت خام ایران به «اسار اویل» هند در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی نسبت به ماه قبل از آن ۲۳ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 15 January 2017
صادارت نفت خام ایران به «اسار اویل» هند در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی نسبت به ماه قبل از آن ۲۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، بر اساس آمار منتشر شده، شرکت نفت «اسار اویل» که یکی از بزرگ ترین شرکت های نفتی هند به شمار می آید، و مشتری نفت خام ایران محسوب می شود، واردات نفت خود از ایران را در ماه دسامبر سال گذشته میلادی نسبت به ماه قبل از آن ۲۳ درصد کاهش داد.  

صادرات نفت ایران به «اسار اویل» هند کاهش یافت

در همین حال این پالایشگاه خصوصی هندی، خرید نفت خود را از منطقه آمریکای لاتین در ماه دسامبر افزایش داد اما بر اساس آمار، واردات «اسار اویل» از ایران در نه ماه نخست قرار داد این شرکت با ایران که از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز شده دارای رشد ۵۵ درصدی بوده و در حدود روزانه ۱۸۲ هزار بشکه نفت خام ایران به این پالایشگاه صادر شده است.  

همچنین صادرات نفت ایران به هند در سال گذشته میلادی افزایش یافت و با رسیدن به حدود ۴۳۷ هزار بشکه در روز به یک رکورد تبدیل شد.  

البته شرکت «اسار اویل» هم در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در حدود ۱۲۰ هزار بشکه نفت از ایران وارد کرد که این رقم برای مدت زمان مشابه سال قبل از آن رقم ۶۷ هزار و ۶۰۰ بشکه در روز ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، میانگین واردات نفت خام این پالایشگاه هندی از ایران در سال ۲۰۱۶ میلادی در حدود ۱۶۸ هزار و ۳۰۰ بشکه در روز اعلام شده که نسبت به سال قبل از آن ۶۹ درصد افزایش نشان می دهد.  

همچنین مجموع واردات نفت خام «اسار اویل» از کشورهای مختلف در ماه دسامبر با افزایش ۴۵ درصدی به ۴۴۸ هزار و ۹۰۰ بشکه در روز رسید.  
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر