بازدید 4931

۱۰ کشته و زخمی حاصل تصادف و امدادرسانی!

کد خبر: ۶۵۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 13 January 2017
دیروز در محور بوئین میاندشت - الیگودرز یک دستگاه خودرو سمند به علت بی‌توجهی راننده به جلو واژگون شد که در حین امدادرسانی به این خودرو، دو خودروی دیگر با هم تصادف کردند و جمعا 10 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، عصر دیروز بر عصر سانحه تصادف دو دستگاه خودروی سواری و همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور بوئین میاندشت - الیگودرز 10 تن کشته و زخمی شدند.

پرویز شجاعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن، با اشاره به این حادثه‌ها اظهار داشت: پیرو تماس هم‌وطنان با مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای نوغان بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه  که در محور بوئین میاندشت - الیگودرز در نزدیکی پیچ روستای ازناوله بود، اعزام شدند.

وی ادامه: پس از رسیدن نجات‌گران به محل وقوع حادثه، مشخص شد که یک دستگاه خودرو سمند بر اثر بی‌توجهی راننده به جلو، واژگون شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن خاطر نشان کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: پس از انحراف خودرو سمند، نیروهای امدادرسانی در حال کمک به حادثه دیدگان بودند که دو خودرو سانتافه و پراید در همان محل با هم برخورد کردند و متأسفانه در این حادثه نیز یک نفر کشته و 5 تن نیز مصدوم شدند.

شجاعی ادامه داد: در این دو حادثه مجموعاً یک تن کشته و 9 نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن علت اصلی این حادثه را عدم توجه رانندگان به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و بیان داشت: لازم است رانندگان ضمن توجه به نکات ایمنی و نیز با توجه به فرارسیدن فصل سرما و لغزنده بودن جاده‌ها به‌ویژه در محورهای مواصلاتی غرب استان از بروز این سوانح جلوگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار