بازدید 9864
۸

افزایش دوباره ساعت و محدوده طرح ترافیک

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام افزایش ساعت و محدوده موقتی طرح ترافیک از ادامه اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 07 January 2017
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام افزایش ساعت و محدوده موقتی طرح ترافیک از ادامه اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: با توجه به مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار که عصر امروز برگزار شد مقرر شد تا برای فردا محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش یافته و ساعت اجرای آن نیز با دو ساعت افزایش به ساعت 19 برسد.

عابدی با بیان اینکه بنابراین در روز یکشنبه محدودیت طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز و تا ساعت 19 ادامه داشت گفت: خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک که در این ساعات وارد محدوده زوج و فرد شوند به ازای هر ساعت 20 هزار تومان جریمه خواهند گشت.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی ، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب صفوی و چمران محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های آلاینده نیز در دستور کار ماموران قرار داشته و همچنان ادامه دارد اظهار کرد: همکاران من در تمام ساعات شبانه روز با حضور در نقاط مختلف شهر به ویژه در هسته مرکزی نسبت به اعمال قانون و برخورد با خودروها، موتورسیکلت‌ها و دیگر وسایل نقلیه دودزا و آلاینده همچون کامیون‌ها و همچنین خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام خواهند کرد.

عابدی از شهروندان خواست که با توجه به شرایط آلودگی هوای تهران از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و تا حد امکان وسایل نقلیه عمومی را بر وسایل نقلیه شخصی ترجیح دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
با سلام
پلاک خودروها هوا را آلوده نمیکند بلکه اگزوز آنها ناشی از تکنولوژی ساخت و دارا بودن یا نبودن معاینه فنی آنها هوا را آلوده میکند راه حل جلوگیری از تردد کامل ماشینهای سنگین دیزلی فرسوده و بدون معاینه فنی ، موتور سیکلتها و خودروهای سواری فرسوده و کاربراتوری و بدون معاینه فنی است. حال اگر ماشین فرسوده ساعت 19 به بعد بیاید و یا تا پشت دوربین بیاید هوا آلوده نمیشود؟!
فقط این محدودس مگه؟؟ برید جاهای دیگه رو درست کنید ما کار و زندگیمون رو چه کنیم؟؟
این طرح را برای سراسر تهران اجرایی کنید. مردم در این مناطق چه گناهی کرده اند؟ مرفهین و بالاشهرنشینان به راحتی تردد می کنند و جریمه هم برایشان مهم نیست.
تا اخر زمستون همین برنامه است انگار مهم نیست ملت چجوری میرن سر کارو خونه
مسوولین امر یه بار تو روزای اجرای این طرح تو ساعت های شلوغی سوار مترو با بی ار تی بشن ببینن اوضاع چه جوریه
آخه نانو ذرات از جنوب میاد چه ربطی به خودرو ها داره که طرح میذارید!؟
خدا رو شکر به جای حل مساله مثل همیشه صورت مساله پاک میشه! به جای این کارها باید جلوی تولیدات خودروهای بی کیفیت و پر مصرف گرفته بشه ! ضمن اینکه باید کیفیت بنزین درست بشه که واقعا بنزینی که الآن داره استفاده میشه بر خلاف خیلی از ادعاها بنزین مناسبی نیست و ماشین ها رو در دراز مدت به مشکلات مکانیکی زیادی دچار کرده. در ضمن وقتی این همه مشکل در سیستم حمل و نقل عمومی داریم طبیعیه که ترافیک که خودش یک عامل آلودگیه بیشتر از قبل میشه که برای اونم راه حل نصب آکاردئون و پارک کردن جرثقیل وسط بزرگراهها و دامن زدن بیشتر به ترافیک آوردند!
بااين طرحهاي ورود به طرح ترافيك وغير چيزي حل نمي شه توليد باكيفيت باشه همه چيز حل كل دنيا اين همه ماشين توليد ميشه باكيفيت وبنرين مرغوب اون وقت توی کشور ما چندين سال است كه الودگي هوا حل نمي شود
این طرح ها غیر کارشناسی هست چون الان الودگی در همه مناطق تهران وجود داره و اینکه شما صرفا محدوده طرح ترافیک رو بیشتر میکنید تاثیری نداره چون خودروها مجبور میشوند این مسیر رو دور بزنند و عملا یعنی هیچی !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار