بازدید 3544

پلیس رژیم صهیونیستی از نتانیاهو بازجویی کرد

کد خبر: ۶۵۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲ 03 January 2017
پلیس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را دوشنبه شب در محل سکونتش به مدت سه ساعت به اتهام دریافت «هدایای غیرقانونی» بازجویی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: در زمان حاضر نمی توان جزئیات بیشتری در این باره ارایه کرد.
 
وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که بازجویی از نتانیاهو را مأموران پلیس ویژه مبارزه با مفاسد بر عهده داشته اند.
 
این وزارتخانه در بیانیه خود افزود: نخست وزیر به اتهام دریافت هدایا از تجار بازجویی شد. این نخستن اظهار نظر رسمی در این زمینه است.
 
وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی همچنین گفت که بر اساس برخی گزارش های دریافتی توسط پلیس در جریان تحقیقات مربوط به این موضوع، نتانیاهو به طور منظم از ثروتمندان هدایایی را دریافت کرده است.
 
اما نتانیاهو با انتشار یک نوار ویدیویی در صفحه فیس بوک خود، هر گونه دست داشتن در فساد را رد کرده است.
 
بر اساسی قوانین رژیم صهیونیستی، اعضای دولت از جمله نخست وزیر در صورتی که به طور رسمی به فساد متهم شوند، باید از سمت خود استعفا کنند.
 
نتانیاهو متهم است که هدایایی به ارزش 10 هزار دلار از بازرگانان خارجی و اسرائیلی نزدیک به خود دریافت کرده است و در صورتی که این حوادث تایید شود، نخست وزیر در مظان اتهام به سوء استفاده از قدرت قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار