بازدید 5294
۳

آلاینده‌ها از جمعه بیشتر می‌شود

کد خبر: ۶۵۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 02 January 2017
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز با فراهم بودن شرایط ناپایدار جوی شاهد بارش برف و باران و وزش باد در بخش هایی از استان های واقع در زاگرس مرکزی، نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، امروز همچنین بارش برف و باران و وزش باد در برخی از مناطق شمال خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. روز سه شنبه بارش برف و باران و وزش باد در استان خراسان رضوی خواهد بود.

با توجه به شدت بارش ها بر روی زاگرس مرکزی، در استان لرستان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد و بارش برف در گردنه های کوهستانی نیز می تواند سبب اختلال در تردد جاده ای شود.

سازمان هواشناسی کشورتوصیه کرده است، هموطنان برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی در این مناطق اقدام های احتیاطی لازم را به عمل آورند و روزهای دوشنبه و سه شنبه با وزش باد، آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی به تدریج کاهش خواهد یافت.

با پایداری شرایط جوی بار دیگر از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده شاهد افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خواهیم بود که شرایط ناسالمی را برای گروه های سنی به وجود می آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
من واقعا در تعجبم نمیشه تیتر برنین که فعلا هوای تهران تمیز شد
یک هفته است که با طرح ترافیک از کار وزندگی افتادیم از یکطرف جریمه های فله ای که دیگه کم مونده یک دوربین روی پیشونی هر ایرانی نصب کنید بس کنید ...
خواهشا طرح رو برگردونید به قبل به خدا از کار و زندگی افتادیم تاثیری هم نداشته باور کنید که هر سری هیچ فرقی نداره در بیاید بیرون مشخصه فقط به ماها که توی این محدوده هستیم ظلم میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی