بازدید 9931
۳

پاسخ نرگس کلباسی به وزیر خارجه هند

کد خبر: ۶۵۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 31 December 2016
نرگس کلباسی در پاسخ به توییت وزیر خارجه هند از او خواست که قبل از قضاوت در مورد پرونده صحبت های او را هم بشنود.

به گزارش ایسنا اوایل ماه دسامبر ۲۰۱۶ دادگاهی در ایالت اودیشه واقع در شرق هندوستان نرگس کلباسی اشتری، زن نیکوکار بریتانیایی ایرانی را به اتهام قتل غیرعمد به یک سال حبس و پرداخت جریمه‌ای بالغ بر ۳۰۰ هزار روپیه محکوم کرد.

سوشما سوارج وزیر امور خارجه هند، روز جمعه (۱۰ دی) از درخواست خود برای ارائه گزارش درباره پرونده نرگس کلباسی خبر داده بود، اما امروز (شنبه) با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت که در رابطه با این پرونده کاری از او ساخته نیست.

وزیر خارجه هند اعلام کرده است که پرونده نرگس کلباسی اشتری "تحت بررسی و قضاوت" قرار دارد و به این خاطر او نمی‌تواند کمکی به حل این پرونده بکند.

سوارج در پیام خود نام‌های محمد جواد ظریف و بوریس جانسون، وزیران خارجه ایران و انگستان را تگ کرده است.

نرگس کلباسی هم در پیامی توییتری به سوارج به وزیر خارجه هند این طور نوشته است: لطفا یک‌طرفه قضاوت نکنید. اجازه بدهید از طرف من هم برای شما داستان توضیح داده شود. من درگیر یک "پاپوش" شدم. کسی حاضر به شنیدن حرف‌های من نیست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
جا قحطی بود رفتی هند اخه
به جای اینکه بیاد به مردم کشورش کمک کنه رفته هندوستان.
البته شکی در این مورد نیست که این خانم واقعا نیت خیر خواهانه دارند و مسلما بی گناه هستند اما یکی نیست به ایشون بگه آخه خواهر من خود ایران ما کم مناطق محروم هستش که شما رفتی هند اینجا اگه بودی هم همه جوره مورد احترام بودی هم از این مشکلات نداشتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر