بازدید 1506
حسين شمس:

هنوز پاداش جام جهاني را نداده اند!

در اين بازي نمي توانستيم به مانند آنچه که درجام جهاني مقابل برزيل بوديم، دفاع کنيم و به همين دليل هم نتيجه 3-4 رقم خورد. بازيکنان ما نسبت به حريف کم تجربه تر بودند و همين مساله باعث شد نتوانيم نتيجه پيروزي را حفظ کنيم.
کد خبر: ۶۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰ 22 September 2009
تيم ملي فوتسال کشورمان روز گذشته در حالي که در يک بازي دوستانه مقابل برزيل پيش افتاده بود، اما نتيجه را به قهرمان جهان واگذار کرد. سرمربي تيم ايران نيز کم تجربگي بازيکنان را دليل اين شکست دانست.

حسين شمس پس از باخت ايران به برزيل در گفتگو با برنا اظهار داشت: اين ديدار آناليز خوبي براي کادر فني بود و خوشبختانه مهره هاي جديدي پيدا کردم که مي توانم در آينده به آنها اتکا کرد. خوشحالم از اينکه نمايش خوبي داشتيم و توانستيم تماشاگران را راضي به خانه هايشان بفرستيم.

وي افزود: در اين بازي نمي توانستيم به مانند آنچه که درجام جهاني مقابل برزيل بوديم، دفاع کنيم و به همين دليل هم نتيجه 3-4 رقم خورد. بازيکنان ما نسبت به حريف کم تجربه تر بودند و همين مساله باعث شد نتوانيم نتيجه پيروزي را حفظ کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: سه سال وقت داريم تا اشتباهاتمان را جبران کنيم و در جام جهاني بعدي به مراتب بهتر باشيم.

شمس درباره انتصاب علي سعيدلو به سمت رئيس سازمان تربيت بدني عنوان کرد: اميدورام سعيد لو نگاه جديدي به فوتسال داشته باشد. فوتسال در حال حاضر ورزشي است که مي تواند قهرمان جهان را به تهران بکشاند و 12 هزار تماشاگر نيز از نزديک آنرا ببينند. متاسفانه به رغم تمامي موفقيت هاي فوتسال هنوز پاداش جام جهاني را نيز بعد از گذشت چندين ماه نداده اند. به هر حال اميدوارم روزي با سعيدلو ملاقات کنم و او بتواند به فوتسال کمک بيشتري کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر