بازدید 10644

قطع مکرر سامانه ثبت‌ احوال در دفاتر پیشخوان دولت

کد خبر: ۶۵۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 30 December 2016
به دلیل اختلال و قطع مکرر سامانه ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت، متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی پس از 4 روز مراجعه متوالی موفق به تکمیل مراحل نام‌نویسی نشده‌اند.

به گزارش فارس، دفاتر پیشخوان خدمات دولت سرویس‌های متعددی را از دستگاه‌های اجرایی به متقاضیان ارائه می‌کنند.

هر از گاهی با قطع سیستم سراسری برخی از سازمان‌های خدمات‌دهنده به دفاتر پیشخوان، ارائه خدمات به متقاضیان آن خدمت غیر ممکن می‌شود.

اخیرا نیز به دلیل اختلال و قطع مکرر سیستم سازمان ثبت احوال در دفاتر ارایه کننده این خدمات، چند روزی است متقاضیان دریافت کارت ملی معطل شده‌اند.

یکی از متقاضیان دریافت کارت ملی در این باره به خبرنگار فارس گفت:‌ ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند پس از تکمیل فرم، نیازمند انگشت‌نگاری و عکسبرداری از چهره است.

این مراجعه کننده ادامه داد: در 4 روز متوالی مراجعه به دفتر پیشخوان مربوطه به دلیل قطعی سیستم هنوز امکان انگشت‌نگاری و عکسبرداری فراهم نشده است و به این ترتیب ثبت‌نام کار ملی هوشمند پس از چهار روز مراجعه به دفتر پیشخوان ممکن نشده است.

درباره تداوم این اختلال، علی فلاح حقیقی رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی توضیح داد: به دلیل به روز رسانی سیستم‌های ثبت احوال برای افزایش ظرفیت، سیستم با اختلال همراه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر