بازدید 3988
۱

آدم X پشت صحنه برنامه نود که بود؟

فرد پشت صحنه ميرزايي نام داشت كه گويا از دوستان مدير عامل پرسپوليس بود که انصاري فرد گوشي همراهش را به اين فرد داد و زماني كه تماس تلفني وي قطع شد ديگر به هيچ وجه ارتباط با جاسميان مقدور نشد.
کد خبر: ۶۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱ 22 September 2009
فرد پشت صحنه ميرزايي نام داشت كه گويا از دوستان مدير عامل پرسپوليس بود که انصاري فرد گوشي همراهش را به اين فرد داد و زماني كه تماس تلفني وي قطع شد ديگر به هيچ وجه ارتباط با جاسميان مقدور نشد.

برنامه نود دوشنبه شب در حالي براي يازدهمين سال پياپي بر روي آنتن سيما رفت كه با حاشيه هايي همراه بود.

به گزارش فردا؛ در برنامه ورزشی نود، در گفتگويی که بین عباس انصاري فرد و عادل فردوسي پور در گرفت، مجري برنامه زماني كه مدير عامل پرسپوليس ادعا كرد تمام بازيكنان تيم با هماهنگي كميته فني باشگاه جذب شده اند، از همكارانش خواست تا با اعضاي اين كميته تماس بگيرند كه بعد از اينكه تماس عوامل برنامه نود با جاسميان یکی از اعضای این کمیته براي دقايقي برقرار شد، ديگر به هيچ وجه اين ارتباط ميسر نشد و گوشي جاسميان نيز خاموش شد.

فردوسي پور نيز زماني كه انصاري فرد از علت قطع ارتباط تلفني اظهار بي اطلاعي كرد با لحني كنايه آميز همراه حاضر انصاري فرد در استوديو11 را عامل اين قطع ارتباط خواند و تا پاي افشاي نام وي نيز پيش رفت.

يك منبع آگاه اظهار كرد: فرد پشت صحنه ميرزايي نام داشت كه گويا از دوستان مدير عامل پرسپوليس بود که انصاري فرد گوشي همراهش را به اين فرد داد و زماني كه تماس تلفني وي قطع شد ديگر به هيچ وجه ارتباط با جاسميان مقدور نشد.

اين منبع آگاه در ادامه افزود: حضور ميزايي در پشت صحنه و تماس تلفني وي اعصاب تمام حاضرين در استوديو 11 را بر هم ريخت.

بنا براين گزارش دكور برنامه نود كه مدت ها عامل عدم پخش برنامه عنوان مي شد، تنها 15 دقيقه قبل از آغاز برنامه طراحي و اجرا شد و 24 نفر با تخصص هاي مختلف در طراحي دكوراسيون آن را تنظيم و آماده كردند که از جمله اشكالات آن دوري ميهمانان از مجري برنامه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بالاخره فردوسی پور هم باید پول دربیاره !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار