بازدید 2012
۲

گزارش‏های بی‏قواره جوادآقا بر تن فوتبال

او شمایلی از الگو در کار گزارش را با خود نداشته و تا می تواند نقش گزارشگران مبتدی را بازی می کند تا آنجا که می توان گفت جواد آقا قصدی برای رشد و پیشرفت در کارش را نداشته وندارد.
کد خبر: ۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴ 22 September 2009
دنیای فوتبال؛ مقدمه بی ربط اول: شش انگشتی ها آدم های کاملا متفاوتی هستند.

مقدمه بی ربط دوم: می گویند در مواجهه با شش انگشتی ها همه محو تماشای چهره آنان می شوند و تاکنون کسی فرصت شمارش انگشتان آنان را پیدا نکرد.

مقدمه بی ربط سوم: می گویند قبل از اختراع عدد و یادگیری آن بشر با انگشتان دست و بعضا اضافه کردن پا اقدام به شمارش می کرد.

مقدمه بی ربط چهارم:جفت ماده چیزی شبیه تک ماده با تندی بیشتر در نظام آموزشی است برای شاگردان کمی تنبل تر که باید به کلاس بالاتری بروند.

********
شمارش سال های گزارشگری جواد آقای خیابانی ممکن است از تعدادانگشتان دست و پای یک انسان معمولی بالا بزند وشاید برای رسیدن به آمار دقیق آن نیاز به شش انگشتی های فتوژنیک باشد. اما …

اما جواد آقا هیچ شباهتی به آدم های پر سن وسال کاری ندارد. او آرزوهایش را به راحتی به زبان می آورد، تیم محبوبش را لو می دهد، مخاطبانش را مجبور به موضع گیری می کند و بنظر می رسد چپراه کارش را بر سادگی اش ترجیح می دهد.

او شمایلی از الگو در کار گزارش را با خود نداشته و تا می تواند نقش گزارشگران مبتدی را بازی می کند تا آنجا که می توان گفت جواد آقا قصدی برای رشد و پیشرفت در کارش را نداشته وندارد.

گزارش پیروزی- شاهین نمونه ای است از گزارش های بی قواره جواد آقا که به تن فوتبال و جعبه جادوئی زار می زند. یقینا جواد آقا بدین سیاق با جفت ماده هم نمی تواند قبول شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من زياد هم تعجب نكردم چون قبلآ هم اين آقا موقع ناكامي پرسپوليس از خودش بيخود ميشد.
آقا جواد در بازی داربی شهر منچستر یک جمله تاریخی گفت:
«دو تیم در تعداد کرنرها 1-10 مساوی هستند!!!!»
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل