بازدید 1618

انتخاب سلیقه‌ای ملی‌پوشان جودو!

هم اکنون 5 تیم از کاتاهای مختلف در اردو حاضر هستند و مدتهاست که برای حضور در مسابقات جهانی تلاش می کنند و در انتها بدون برگزاری مسابقه انتخابی و تنها با نظر سرمربی تیم قرار است دو تیم اعزام شود. چرا تیم های اعزامی با حضور داوران و اعضای کمیته فنی انتخاب نمی شوند؟ آیا تیمی که سال قبل در مسابقات جهانی چهارم شد همان کیفیت را دارد؟
کد خبر: ۶۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۹ 22 September 2009
عضو تیم ملی کاتا جودو ایران گفت: فدراسیون جودو نظارتی بر تیم ملی کاتا ندارد و سرمربی این تیم با اعمال نظر شخصی نفرات اعزامی را مشخص می کند.

فرهاد شکیبی با بیان مطلب فوق به مهر افزود: قرار است برای مسابقات جهانی تنها دو تیم اعزام شود و چون تیم های اعزامی مشخص هستند دلیلی ندارد که در اردو شرکت کنیم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز اردوی تیم ملی هیچ مسابقه انتخابی برگزار نشد و سرمربی تیم ملی تنها سلیقه‌ای عمل نمود. وقتی سلیقه ایشان در حضور چند پیشکسوت و ملی پوش زحمت کش حاکم می شود برای چه باید در اردوها شرکت کنیم.

شکیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون 5 تیم از کاتاهای مختلف در اردو حاضر هستند و مدتهاست که برای حضور در مسابقات جهانی تلاش می کنند و در انتها بدون برگزاری مسابقه انتخابی و تنها با نظر سرمربی تیم قرار است دو تیم اعزام شود. چرا تیم های اعزامی با حضور داوران و اعضای کمیته فنی انتخاب نمی شوند؟ آیا تیمی که سال قبل در مسابقات جهانی چهارم شد همان کیفیت را دارد؟

این عضو تیم ملی در مورد حضور اعضای کمیته فنی کاتا در اردوهای تیم ملی گفت: از میان اعضای کمیته فنی تنها کارگر و عزیزی چند بار به اردوی تیم کاتا آمدند که آنها هم تخصصی در کاتا ندارند. سرمربی تیم ملی هم که تنها در اردو ایراد تیم های دیگر را می گیرد و کسی تاکنون کاتای ایشان با عسگری را ندیده است.

وی با انتقاد دوباره از سرمربی تیم ملی گفت: آقای زند قرار بود درکنار قادری "گوشین جوتسو" کاتا اجرا کند.عسگری هم به همراه میرزایی در کاتای دیگری بود که بعد از مدتی میرزایی از اردو حذف شد و قادری هم به دلایل دیگر کناره گیری کرد تا زند و عسگری کنار هم در "جونو" کاتا شرکت کنند.

شکیبی در پایان گفت: دراین رابطه باید فکری اساسی شود. نمی شود که عده ای مدتها زحمت بکشند و سپس سرمربی تیم ملی با اعمال سلیقه شخصی نفرات اعزامی را مشخص کند. باید نظارتی روی انتخاب ها باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها