بازدید 4490
۱

تاکید حریری بر مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۶۵۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 27 December 2016
نخست وزیر جدید لبنان بر مبارزه با اشغالگری اسرائیل و پاسخ به تجاوزات این رژیم تاکید کرد.

به گزارش العهد، «سعد حریری» نخست وزیر لبنان در جلسه پارلمان این کشور برای بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دولت جدید لبنان تاکید کرد:‌ دولت لبنان در راه آزادسازی اراضی اشغالی خود در چارچوب مبارزه با دشمن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: دولت لبنان بر حق شهروندان این کشور برای مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل، پاسخ به تجاوزات اسرائیل و بازپس گیری اراضی اشغالی خود تاکید می‌کند.

نخست وزیر لبنان افزود: دولت لبنان به تحکیم روابط خود با کشورهای دوست ادامه خواهد داد و به منشورهای بین المللی نیز احترام خواهد گذاشت. سیاست خارجی بر استقلال و محافظت از کشور مبتنی خواهد بود.

وی همچنین بیان داشت‌: تنها راه برای بحران آوارگان، بازگرداندن آنها به کشورشان و مخالفت با پیوستن آنها به جامعه کشور میزبان است.

سعد حریری تاکید کرد:‌ دولت لبنان به تدوین راهبردی برای مبارزه با فساد و تروریسم در سراسر اراضی لبنان پایبند است. همچنین تعهد می دهیم که اولین ماموریت دولت را افزایش تلاش ها و ارتباطات برای تسلیح نیروهای امنیتی به منظور حفاظت از کشور قرار دهیم.

بعد از عقب نشینی اسرائیل از جنوب لبنان بخش‌هایی از مزارع شبعا، تپه‌های کفرشوبا و بخش غربی روستای الغجر همچنان در اشغال صهیونیست‌ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همان سعد حریری مورد علاقه من است.
آفرین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل