بازدید 2209
تاثير گل دقيقه آخر مايكل اوون؛

دربي منچستر خسارت ميليوني زد

ما سازماني مالي هستيم كه هيچ گونه نقشي در روند بازي نداشتيم؛ اما پس از وارد آمدن اين شوك مالي، به عنوان يك ناظر،‌ مي توان ادعا كرد داور وقت اضافه زيادتري نسبت به آنچه پيش بيني مي شد، گرفت.
کد خبر: ۶۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۱ 21 September 2009
تغيير نتيجه بازي در دربي شهر منچستر به يك بنگاه شرط‌بندي خسارت ميليوني وارد كرد.

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه اكسپرس، بنگاه ويليام هيل براي اين منظور با خسارت 1.1 ميليون يورويي روبرو شد.

گراهام شارپ، سخنگوي اين مركز در گفت و گويي اظهار داشت: اگر بازي دو تيم فوتبال منچستريونايتد و سيتي يكشنبه شب با تساوي 3 بر 3 خاتمه يافته بود و در چند ثانيه پايان بازي، مايكل اوون براي يونايتدي‌ها گلزني نمي كرد ما با قرعه‌هاي شرط بنداني روبرو بوديم كه باعث مي شد بيش از يك ميليون يورو خسارت مالي نبينيم، اما آن گل ضمن آن كه تمام زحمات منچسترسيتي را نقش بر آب كرد، باعث لطمه مالي به ما شد.

وي افزود:‌ ما سازماني مالي هستيم كه هيچ گونه نقشي در روند بازي نداشتيم؛ اما پس از وارد آمدن اين شوك مالي، به عنوان يك ناظر،‌ مي توان ادعا كرد داور وقت اضافه زيادتري نسبت به آنچه پيش بيني مي شد، گرفت.

اين مقام عنوان كرد:‌ لطمه مالي ديديم؛ ولي اعتراف مي‌كنيم در اولدترافورد، زمان كندتر مي گذرد.

ديدار دو تيم منچستر يونايتد و من سيتي يكشنبه شب تا دقيقه 95 با تساوي 3 بر 3 در پيش بود. در اين هنگام مارك هيوز، سرمربي ‌سيتي به داور دقت در گرفتن وقت اضافه و پايان آن را تذكر داد؛ ولي پس از آن مايكل اوون، مهاجم شاخص و مجرب يونايتد كه تنها چند دقيقه از حضورش در ميدان گذشته بود، با پاس رايان گيگز، گل برتري تيمش را زد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر