بازدید 6933
۲

لیبرمن خواستار خروج یهودیان از فرانسه شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح فرانسه برای میزبانی از کنفرانس «صلح خاورمیانه» در ماه میلادی آینده، از یهودیان فرانسه خواست تا این کشور اروپایی را ترک نمایند.
کد خبر: ۶۵۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 27 December 2016
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح فرانسه برای میزبانی از کنفرانس «صلح خاورمیانه» در ماه میلادی آینده، از یهودیان فرانسه خواست تا این کشور اروپایی را ترک نمایند.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، پرتیراژترین روزنامه اسرائیلی به نام «یدیعوت احرونوت» گزارش داد که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از یهودیان فرانسه خواست تا در اعتراض به برگزاری کنفرانس «مذاکرات صلح فلسطین- اسرائیل» به میزبانی پاریس در ماه میلادی آینده، این کشور اروپایی را ترک نمایند.

طی ماههای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده اند که در این کنفرانس که قرار است روز پانزدهم ژانویه با حضور نمایندگانی از هفتاد کشور جهان در پاریس برگزار شود، شرکت نخواهند کرد.

طبق گزارشها، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست حزب راستگرای تحت رهبری خود با نام «اسرائیل خانه ما» گفت: «شاید زمان آن رسیده است که به یهودیان فرانسه بگوییم اینجا کشور شما نیست؛ اینجا سرزمین شما نیست. فرانسه را ترک کنید و به اسرائیل بیایید». وی در ادامه با اشاره به کنفرانس ماه آینده افزود: «این [ترک فرانسه] تنها پاسخ [ممکن] به این توطئه است».

لیبرمن همچنین از زمان برگزاری این کنفرانس انتقاد کرد؛‌ چرا که این کنفرانس کمی پیش از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برگزار خواهد شد. وی مدعی شد که «این [کنفرانس برنامه ریزی شده] دادگاهی علیه اسرائیل است»! لیبرمن همچنین مدعی شد که هدف اصلی این کنفرانس «تضعیف امنیت اسرائیل و لکه دار کردن نام نیکوی [!] آن» است.

طبق آمار ارائه شده از سوی وبگاه «آژانس یهودیان برای اسرائیل»- سازمان ناظر بر مهاجرت یهودیان به اسرائیل-، برآورد می شود که ۱.۵ میلیون یهودی در اروپا زندگی می کنند که حدود ششصد هزار نفر آنها در فرانسه اقامت دارند. طبق داده های این آژانس،‌ سال گذشته حدود هشت هزار یهودی مقیم فرانسه به اراضی اشغالی مهاجرت کرده اند.

اما طبق گزارشی که پیشتر از سوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه شد،‌ ۶۶۵۵ یهودی در سال ۲۰۱۴ از فرانسه عازم اراضی اشغالی شدند که این رقم در سال ۲۰۱۳، حدود ۳۲۹۳ تن بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
یهودیان فرانسه بهترین تجارت و زندگی را در فرانسه دارنند و حالا بخاطر صحبت تو آدم دیوانه و عقده ایی از همه اینها صرفنظر کرده و بیابند به اسراییل و جفنگیات تو و نتانیاهو را گوش بدهند
داره با این کار فرانسه را تهدید میکند که یهودیان فرانسه را با ثروتی که دارند و تا به حال با پولشان فرانسه را سر پا نگه داشته اند به اسرائیل می آورد و فرانسه را با بحران شدید سرمایه و بحران افتصادی روبرو میکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار