بازدید 18116

تولید لوازم آرایشی حلال برای زنان مسلمان

وی در ادامه افزود: متأسفانه اکثر لوازم آرایشی و حتی برخی شامپوهایی صورت که توسط شرکت های مختلف در کشورهای غربی تولید می‌شود، حاوی الکل و روغن خوک است بنابراین بدون شک استفاده آن برای زنان مسلمان حرام است، از همین رو ما در تولید لوازم آرایشی خود، دقت لازم در این باره را کرده ایم تا مشکل اصلی را برطرف کنیم.
کد خبر: ۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۷ 21 September 2009
"لیلی ماندی" کارشناس لوازم آرایش و آرایشگر زنان در کانادا، اخیرا با تولید لوازم آرایشی خالی از الکل و روغن خوک، اعلام کرد که لوازم آرایشی حلال برای زنان مسلمان تولید کرده و مشکل آنان را حل کرده است.

به گزارش شیعه آنلاین، "لیلی ماندی" که چند سال پیش به دین مبین اسلام گروید، در این باره می گوید: لوازم آرایشی حلالی که تولید کرده ایم "وان بیور" نام دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی از بسیاری از مارک های معروف جهانی، با کیفیت تر است. ما به هیچ وجه در این لوازم آرایشی از موادی که دین مبین اسلام آن را حرام کرده استفاده نکرده ایم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه اکثر لوازم آرایشی و حتی برخی شامپوهایی صورت که توسط شرکت های مختلف در کشورهای غربی تولید می‌شود، حاوی الکل و روغن خوک است بنابراین بدون شک استفاده آن برای زنان مسلمان حرام است، از همین رو ما در تولید لوازم آرایشی خود، دقت لازم در این باره را کرده ایم تا مشکل اصلی را برطرف کنیم.

این آرایشگر مسلمانان همچنین گفت: ما برای تولید این لوازم آرایشی از پزشکان پوست و شیمی استفاده کرده ایم. تاکنون هم مشتریان بسیار زیادی در کشورهای اسلامی در خاورمیانه به ویژه کشورهای عربی پیدا کرده ایم، البته بیشتر مشتریانمان از طریق اینترنت بدست آمده اند. ما همچنین موفق شده ایم مهر تأیید "هیئت اسلامی مالزی" را برای کالای خود بدست بیاوریم.

شایان ذکر است به دلیل حرام بودن بسیاری از کالاهای غربی، برخی شرکت ها اخیرا به تولید و به اصطلاح اسلامی کردن کالای خود روی آورده اند تا بتوانند در بازارهای اسلامی نیز مشتری کسب کنند. پیش از تولید این لوازم آرایشی حلال، بانک اسلامی نیز در برخی کشورهای غربی افتتاح شده بود.

بسیاری از رستوران‌های موجود در کشورهای غربی نیز غذای حلال را به منوی خود اضافه کرده و یا برخی رستوران ها از مشریان خود فقط با غذاهای حلال پذیرایی می‌کنند. همچنین تعداد زیادی قصابی در این کشورها وجود دارد تا برای مسلمانان ذبح شرعی و اسلامی انجام دهد. یک شرکت تولید مشروبات نیز با هدف کسب مشتری در کشورهای عربی، مشروباتی بدون الکل و به اصطلاح حلال تولید کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
چه مسلمانی بوده که نمی دونسته الکل فقط خوردنش حرامه!!!!
آخر چه کسی گفته است که زدن الکل به مو یا بدن حرام است؟ از خودتان فتوا میدهید؟ فقط خوردن الکل حرام است و تماس آن با پوست هیج اشکالی ندارد. در ضمن من جایی نشنیده ام که از روغن خوک! در محصولات بهداشتی استفاده شود.
آینده جهان طبق وعده های الهی متعلق به اسلام است.
ای وای خدا، چرا ما گاهی یادمون میره که تو سال 2010 زندگی میکنیم
من یه سوال دارم . روغن خوک یه مزایایی داره که چیز دیگه ای نداره . حالا اینا چه جوری می خوان بدون روغن خوک اونو درست کنن . یعنی مثلا چین می خواد خوک تقلبی حلال تولید کنه بفرسته واسه ما ها ؟؟؟/
او هم مانند خیلی ها در این رکود اقتصادی غرب دکانی برای کسب ثروت از مسلمانان باز کرده.
من که نفهمیدم چرا لوازم آرایشی که توش الکل باشه حرامه! پس اگه اینطوره باید آمپول و واکسن و تمام اوازم ضد عفونی و ... حرام باشه! بابا مگه کسی لوازم آرایش رو می خوره؟
گفته شده در اسلام آرايش زن براي غير شوهر اساسا حرام است
كار ارزشمنديست. اما نميدانم چرا احساس جور ديگري ميگويد نكنه اينهم يه جور شاخ و شونه كشيدن با شركتهاي غربي مخالف با مثلا دولت ماست كه همگان را به فكر جلوگيري از انها و محصولاتشان فرا خوانده.در هر صورت لازم بنظر ميرسد
چرا از واژه باصطلاح حلال استفاده کرده اید . مشروبی که الکل نداشته باشد از لحاظ شرع اسلاتم حلال است .شراب در لغت عام به معنای هرچیز قابل شرب است حال حرام باشد یا حلال . کما اینکه در قران نیکوکاران را به بهشتی بشارت داده که در ان با عسل مصفی و شراب طهوراز انان پذیرایی میکنند .
ماشالا اين شيعه آنلاين هم چقدر پيگير اخبار مهم و مفيدي از اين قبيل هستش !!!! خدا خيرشون بده
آهان یعنی دیگه مشکل زنان مسلمان حل شد............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل