بازدید 1474

وحید شمسایی: برزیل همیشه برزیل است

متاسفانه وقتی بازی تمام می شود از این اظهار نظرها بسیار مطرح می شود اما واقعیت این است که ما برابر قهرمان دنیا بازی کردیم و فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم.
کد خبر: ۶۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۴ 21 September 2009
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برزیل همیشه برزیل است چرا که این کشور بهترین فوتبال و فوتسال جهان را به نمایش می گذارد.

به گزارش مهر، شمسایی که پس از شکست 4 بر 3 تیم ملی فوتسال کشورمان برابر برزیل با خبرنگاران گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: معتقدم برزیل همیشه برزیل است حتی اگر با تیم دومش به ایران آمده باشد.

وی در واکنش به افرادی که مدعی‌اند تیم ملی برزیل با تیم دوم خود به ایران آمده است، گفت: متاسفانه وقتی بازی تمام می شود از این اظهار نظرها بسیار مطرح می شود اما واقعیت این است که ما برابر قهرمان دنیا بازی کردیم و فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: برزیل حتی بدون بازیکنان اصلی خود نیز می تواند قهرمان جهان شود و با این شرایط مطرح کردن چنین مسائلی غیر منطقی و دور از چارچوب حرفه‌ای فوتسال است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با بررسی نقاط ضعف و قوت خود در دیدار دوم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم و شکست دیدار اول را جبران کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس