بازدید 4406

درخواست نخست وزیر لیبی از طرف‌های درگیر برای مذاکره

نخست وزیر لیبی از تمامی طرف‌های داخلی خواست برای حل مشکلات موجود به پای میز مذاکره بیایند و اختلافاتشان را به دور از مداخله خارجی حل کنند.
کد خبر: ۶۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 26 December 2016

نخست وزیر لیبی از تمامی طرف‌های داخلی خواست برای حل مشکلات موجود به پای میز مذاکره بیایند و اختلافاتشان را به دور از مداخله خارجی حل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، فایز السراج، نخست وزیر لیبی در سفر به الجزایر با عبدالقادر مساهل، وزیر امور مغرب و آفریقای این کشور دیدار کرد و گفت: من از تمامی طرف‌های لیبیایی می‌خواهم که برای حل تمامی مشکلات به دور از مداخله خارجی به پای میز مذاکره بیایند. طرف‌های لیبیایی باید اختلافات را کنار گذاشته و صفحه جدیدی را برای تحقق امنیت و ثبات در کشور بگشایند.

وی تأکید کرد: ما به تلاش‌های الجزایر و درایت و آگاهی مسئولان این کشور در برخورد با اوضاع لیبی ایمان داریم. الجزایر قبلا در این راستا از تعدادی از مسئولان لیبیایی استقبال کرده بود.

این دومین سفر السراج به الجزایر طی سه ماه گذشته است.

مساهل بعد از دیدار با السراج به خبرگزاری رسمی الجزایر گفت که این کشور برای برگزاری مذاکرات مستقیم میان لیبیایی‌ها تلاش می‌کند.

عبدالملک سلال، نخست وزیر الجزایر نیز در دیدار با السراج بر موضع ثابت کشورش درباره حل بحران لیبی براساس مذاکرات فراگیر و حفظ حاکمیت این کشور تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل