بازدید 2532
۱
پنجعلی مدعی شد:

بازی بد پرسپولیس، نماد فوتبال ایران!

البته در این وضع انصاری فرد بیشتر مقصر است چون در واقع سرمربی بازیكنان را جذب نكرده بلكه مدیر عامل بازیكنان پرسپولیس را جذب كرده است و این مشكلی بزرگ برای پرسپولیس است. كرانچار هیچ شناختی از فوتبال ایران و همچنین پرسپولیس نداشت و مدیریت باشگاه هم كمكی در این راه به وی نكرده است.
کد خبر: ۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۹ 21 September 2009
كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از روند كنونی بازی های این تیم مدعی شد: بازی پرسپولیس نمادی از بازی های فوتبال ایران است و همه تیم های ایرانی ضعیف شده اند.

محمد پنجعلی در گفتگو با شبكه خبر گفت: پرسپولیس نباید بازی هایی را كه در تهران برگزار می شود از دست بدهد و به همین راحتی امتیازها را واگذار كند.

بازیكن سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: گذشته از دست دادن امتیازات، این تیم بسیار بد بازی می كند و این قدر بازی بد از جانب پرسپولیس كم نظیر است.

وی با انتقاد از عملكرد كرانچار سرمربی پرسپولیس گفت: البته در این وضع انصاری فرد بیشتر مقصر است چون در واقع سرمربی بازیكنان را جذب نكرده بلكه مدیر عامل بازیكنان پرسپولیس را جذب كرده است و این مشكلی بزرگ برای پرسپولیس است. كرانچار هیچ شناختی از فوتبال ایران و همچنین پرسپولیس نداشت و مدیریت باشگاه هم كمكی در این راه به وی نكرده است.

پنجعلی گفت: مشكلات فوتبال ایران بسیار زیاد شده است و سازمان تربیت بدنی باید فوتبال ایران را ساماندهی كند.

وی ابراز امیدواری كرد: پرسپولیس با تغییر شرایط بتواند از گذشته پرافتخار خود دفاع و بتواند نتایج بد را جبران كند زیرا پرسپولیس فقط نماد فوتبال ایران است و هم اكنون همه فوتبال ایران دچار عقب ماندگی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این آقا ظاهرا تمایلی به دیدن بازی های استقلال، ذوب آهن و سپاهان ندارد که پرسپولیس را نماد فوتبال ایران معرفی می کند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل